میزبانی گیتی‌پسند از مقاومت البرز در نقش‌جهان

نخستین دیدار خانگی تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر در سالنی به جز سالن پیروزی برگزار می‌شود.

میزبانی گیتی‌پسند از مقاومت البرز در نقش‌جهان

نخستین دیدار خانگی تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر در سالنی به جز سالن پیروزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند که خود را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند، حدود ۲ ماه است که تمرینات خود را در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان پیگیری می‌کند.

گیتی‌پسند که در هفته دوم لیگ برتر و در نخستین بازی خانگی خود روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه میزبان مقاومت البرز است، قصد دارد در سالن نقش‌جهان از حریف خود پذیرایی کند. این تصمیم به دلیل تشابه کفپوش این سالن با سالن برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گرفته شده است.

البته ادامه میزبانی گیتی‌پسند در لیگ برتر در این سالن به میزان استقبال تماشاگران این تیم و شرایط سخت‌افزاری سالن ۲۵ آبان بستگی دارد و شاید پس از بازگشت این تیم از مسابقات آسیایی، بازی‌های لیگ برتر در همان سالن پیروزی برگزار شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند قرار بود چهارشنبه هفته گذشته و در هفته نخست لیگ برتر در قم به مصاف هیأت فوتبال قم برود اما پس از اینکه زمان و مکان برگزاری این مسابقه تغییر کرد و دو تیم از ساعت ۱۷ همان روز در سالن شهدای بهزیستی قم آماده برگزاری این مسابقه بودند، با دخالت فردی که خود را نماینده وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد این دیدار لغو شد.

به جز این دیدار سه بازی دیگر هفته نخست لیگ برتر هم به دلایل مختلف لغو شد تا شاهد بی‌نظم‌ترین شروع لیگ برتر در سال‌های اخیر باشیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار