میهمان «ولیمه خاله خانم» در باغ نور باشید

نمایش شاد و موزیکال «ولیمه خاله خانم» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی و حسینعلی عمادی از ۱۵ تیر تا ۲۰ مرداد ماه در باغ نور اصفهان روی صحنه می رود.

میهمان «ولیمه خاله خانم» در باغ نور باشید

نمایش شاد و موزیکال «ولیمه خاله خانم» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی و حسینعلی عمادی از ۱۵ تیر تا ۲۰ مرداد ماه در باغ نور اصفهان روی صحنه می رود.

به گزارش ایمنا، نمایش «ولیمۀ خاله خانم» که مرداد ماه سال گذشته در فرهنگسرای خاوران نجف آباد روی صحنه رفته بود اکنون برای اجرا در باغ نور اصفهان آماده شده است.

داستان نمایش روایتگر زندگی سلطان شهر است که به پیشنهاد وزرا با لباس مبدل وارد شهر می شود و با شنیدن صدای شادی مردم از داخل یک خانه کنجکاو شده و به آن جا وراد می شود و از ولیمه ای که هر شب در آن خانه توسط فردی به نام خاله خانم به مردم داده می شود با خبر می شود. اما این مسئله موجب عصبانیت شاه می شود چرا که خاله خانم عشق دیرینه سلطان بوده و به او جواب منفی داده بوده است. سلطان به خاطر این کینۀ قدیمی بر آن می شود تا خاله خانوم را اذیت کند و به همین سبب شغل او را ممنوع اعلام می کند و ...

حسینعلی عمادی در گفتگو با سایت انجمن هنرهی نمایشی اصفهان این نمایش را شکل گرفته در قالب نمایش های شادی آور ایرانی معرفی می کند و می گوید: در روایت این نمایش از حرکات وترانه های فلکلور ایرانی استفاده شده و به نوعی می توان نمایش ولیمه را وامدار نمایش های روحوضی دانست چرا که این نمایش بیشترین بهره را از تکنیک های این فرم نمایشی گرفته است.

در این نمایش اصغر فریدی ماسوله به عنوان طراح حرکات حضور داشته و جواد انصافی نیز ضربی خوانی و قصه گویی این نمایش ایرانی را بر عهده دارد. همچنین از زنده یاد زاون قوکاسیان و دکتر محمدحسین ناصربخت به عنوان مشاوران کارگردان این نمایش نام برده می شود.

حسینعلی عمادی، هادی کیانی، مصطفی بهشتی، سعید یاردوستی، سیاوش رحمتی و حسینعلی کریمی در این نمایش به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند. مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش موسیقی آن را ساخته اند و اجرای موسیقی صحنه نیز بر عهدۀ محمد باقرصاد و سیاوش رحمتی است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش کمدی می توانند از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه، هر شب رأس ساعت ۲۰:۴۵ به سالن آمفی تاتر باغ نور اصفهان واقع در حدفاصل پل آذر وسی وسه پل، مقابل هتل کوثر، جنب خانه کودک مراجعه کنند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار