مشکلات کنگ‌فوی اصفهان پایان یافته

رییس هیئت کونگ‌فو استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت هیئت گفت: هدف اصلی همسو و همراه کردن همه کونگ‌فوکاران در سطح استان اصفهان است.

رییس هیئت کونگ‌فو استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت هیئت گفت: هدف اصلی همسو و همراه کردن همه کونگ‌فوکاران در سطح استان اصفهان است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، حیدرعلی عارفیان امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو اظهار کرد: آرمان‌های زیادی دارم که از جمله آنها می‌توان به حمایت و فراهم آوردن تسهیلات و موقعیت‌های لازم اشاره کرد. همچنین می‌خواهم سطح فرهنگ این رشته را با استفاده از روش‌های علمی و عملی بهبود دهم و جایگاه هیئت را ارتقا ببخشم.
وی با اشاره به لزوم یکپارچگی و همبستگی بین کمیته‌ها ادامه داد: باید به مربیان و پیشکسوتان احترام گذاشت. همچنین باید هم به لحاظ نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری در این رشته استانداردسازی صورت بگیرد. درصدد هستیم فرخوان و دعوت عمومی جهت جذب خیرین ورزشی انجام دهیم.
رییس هیئت کونگ‌فو استان اصفهان با اشاره به جذب حمایت‌های مالی تصریح کرد: اگر بتوانیم بحث خیرین ورزشی را در استان و هیئت پایه‌ریزی کنیم دیگر هیچ یک از ورزشکاران مشکلی برای حضور در مسابقات را نخواهند داشت.
وی با اشاره به نقاط قوت هیئت ادامه داد: 35 داور داریم، همچنین نیروهای با تجربه و متخصصی در هیئت حضور دارند که از نقاط قوت ما به حساب می‌آیند. اما این هیئت نقاط ضعف هم دارد، از جمله آنها می‌توان به پایین بودن سطح علمی و تخصصی مسابقات، عدم نظارت به فعالیت ورزشکاران نقاط محروم، نبود سالن‌های اختصاصی و همچنین برگزار نشدن دوره های تخصصی مربی‌گری اشاره کرد.
عارفیان با بیان اینکه به مشورت با تمام دوستان و پیشکسوتان نیاز دارم، ادامه داد: از اهداف اصلی هیئت همسو وهمراه کردن همه کونگ‌فوکاران در سطح استان اصفهان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار