سلست هولشیمر : بچه‌های ایرانی خیلی مهربانند

بازیگر فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» گفت: به خاطر فیلم از درسم عقب نیفتادم، هرچند برخی موارد کار برایم سخت می‌شد اما به درساهایم رسیدم؛ باز هم پیشنهادی برای فیلم داشتم و علاقه دارم به این کار ادامه دهم.

بازیگر فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» گفت: به خاطر فیلم از درسم عقب نیفتادم، هرچند برخی موارد کار برایم سخت می‌شد اما به درساهایم رسیدم؛ باز هم پیشنهادی برای فیلم داشتم و علاقه دارم به این کار ادامه دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سلست هولشیمر پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اظهار کرد: در مدرسه فرانسوی درس می‌خواندم، از من خواستند تا در فیلمی بازی کنم چرا که دنبال بازیگری بودند که بتواند فرانسوی صحبت کند آن فیلم به دلایل مالی به تولید نرسید اما من شناخته شدم و بعد برای این فیلم که مشاهده کردید فراخوانده شدم.

پدر وی افزود: دخترم در اولین پروژه برای بازیگری انتخاب شد اما 5 سال بعد همان کارگردان به دنبال دخترم گشت و آن را برای فیلم دعوت کرد و این اولین فیلم دخترم است.

بازیگر فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» در ادامه گفت: نباید از خاطر ببریم هرچند این فیلم در مورد جنگ است اما فیلمی برای کودکان است و باید شرایط برای کودکان تلطیف شود در تکمیل صحبت‌های هولشیمر، پدر این بازیگر و مدیر برنامه‌هایش گفت: در عین حال باید توجه داشت فیلم جامعه هدفی به اسم مدارس هم داشت چرا که قرار بود مدارسی را بخرند و در آن فیلم را نمایش بدهند؛ همچنین قرار بود بچه‌ها را با موضوع پناهندگی که موضوع جهانی است در این فیلم آشنا کنند.

وی گفت: برای تصویربرداری 6 هفته و روزی 9 ساعت تصویربرداری داشتیم که وقفه‌های زیادی داشت و من از این وقفه‌ها استفاده می‌کردم تا تکالیف مدرسه‌ام را انجام دهم.

هولشیمر عنوان کرد: در صحنه‌ای از فیلم نترسیدم چرا که در جریان کامل فیلم بودم و چیز ترسناکی برای من وجود نداشت، بیشتر تمرکز من روی صحنه‌های با پدر و مادر بود و صحنه نان پختن با پدر و صحنه دیدن مادر در پایان فیلم هم برای من خیلی جذاب بود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم در کشورم اکران شد؛ در مورد مورد علاقه بودن فیلم برای مردم مطمئن نیستم اما کسی ابراز نارضایتی از فیلم نکرد و نشریات و روزنامه‌ها هم نکات مثبتی در مورد فیلم عنوان کردند؛ 5 هزار یورو بابت این فیلم دریافت کردم؛ به خاطر فیلم از درسم عقب نیفتادم، هرچند برخی موارد کار برایم سخت می‌شد اما به درساهایم رسیدم؛ باز هم پیشنهادی برای فیلم داشتم و علاقه دارم به این کار ادامه دهم.

بازیگر هلندی فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» اذعان داشت: دو روزه در ایران هستم و خیلی ایران را دوست دارم، با بچه‌های ایرانی صحبت کردم واقعاً خیلی مهربان هستند؛ دو فیلم دیگر دیروز دیدم که یکی از آن‌ها ایرانی بود و خیلی زیبا بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار