میزبانی المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر کشور به دانشگاه اصفهان رسید

میزبانی چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به دانشگاه اصفهان رسید.

میزبانی چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به دانشگاه اصفهان رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اصفهان، حدود ۱۰ دانشگاه نامزد پذیرش میزبانی این مسابقات برای تیر ماه سال ۹۷ بودند که در نهایت دانشگاه اصفهان به عنوان میزبان دانشجویان دختر و دانشگاه شیراز به عنوان میزبان دانشجویان پسر در سال ۹۷ انتخاب شدند.
رئیس دانشگاه اصفهان در جلسه کارگروه چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: دانشگاه اصفهان با ظرفیت بالا، مسئولیت برگزاری این المپیاد را با بالاترین درجه سطح کیفی و به صورت جامع بر عهده گرفته است.
هوشنگ طالبی افزود: تجهیزات ورزشی، پشتیبانی و انجام امور فنی مسابقات، سه مرحله اصلی برگزاری این مسابقات است که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.
معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به تجربه های مثبت و موثر دانشگاه اصفهان در برگزاری المپیاد های سال های ۷۴ ، ۷۵ و ۷۸ دانشجویان پسر و دختر گفت: ۹ وزارتخانه به طور موثر درگیر برگزاری این المپیاد شده اند.
علی اکبر کجباف افزود: زمان برگزاری این المپیاد تیر ۹۷ است که دانشجویان دختر در هفت تا ۱۰ رشته به رقابت ورزشی خواهند پرداخت.
وی تعداد شرکت کنندگان را بین ۲ هزار و ۷۰۰ تا سه هزار دانشجو اعلام کرد و گفت: در مجموع با احتساب عوامل اجرایی حدود سه هزار و ۵۰۰ تن در ۱۰ روز میهمان دانشگاه خواهند بود.
دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه نیز با اعلام حمایت از برگزاری این المپیاد در دانشگاه اصفهان گفت: برگزاری این المپیاد فرصت خوب و مناسبی برای انجام تحقیق های دانشجویان و پاسخ به چالش های به وجود آمده و کسب تجربه در وقایع ورزشی کشور است.
سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش دختران، تیر ۱۳۹۵ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. این المپیاد هر ۲ سال یک بار برگزار می شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار