برگزاری سومین کارگاه «فیلم سازی» شهرام مکری در اصفهان

سومین کارگاه آموزشی شهرام مکری با عنوان «فیلم سازی»، ۱۳ تیر ماه در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

سومین کارگاه آموزشی شهرام مکری با عنوان «فیلم سازی»، ۱۳ تیر ماه در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، سی امین جشنوارۀ بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، در حاشیۀ برگزاری این جشنواره، برنامه ای را برای برپایی کارگاه های تخصصی آموزشی تدارک دیده است.

این کارگاه ها با محوریت موضوعاتی چون پویانمایی، فیلمنامه نویسی، استاپ موشن، فیلمسازی و ... با حضور اساتید برجستۀ هر رشته در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود و در چهارمین روز از برپایی این کارگاه ها، شاهد برگزاری سومین کارگاه آموزشی «فیلم سازی» با حضور شهرام مکری خواهیم بود.

شهرام مکری، فیلم‌نامه‌نویس، تدوینگر و کارگردان سینمای ایرانی است که با ساخت فیلم «ماهی و گربه» توانست جایزهٔ ویژهٔ بخش افق‌های جشنوارۀ فیلم ونیز را در سال ۲۰۱۳ به دلیل «محتوای خلاقانه» از آنِ خود کند. از دیگر آثار کوتاه و بلند وی می‌توان به طوفان سنجاقک، محدوده دایره، آندوسی، مستند اردک آبی (۱۳۸۸) خام، پخته، سوخته (۱۳۸۹۹) و ... اشاره کرد. فیلم کوتاه «خام، پخته، سوخته» این هنرمند در بیست و هفتمین جشنوارۀ بین المللی فیلم کوتاه تهران موفق به دریافت تندیس جشنواره بهترین فیلم تجربی در بخش مسابقه بین‌الملل شد.

علاقمندان برای شرکت در کارگاه «فیلم سازی» این مدرس می توانند سه شنبه ۱۳ تیر ماه، رأس ساعت ۱۰ تا ۱۳ به سالن اصلی کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار