آخرین استانداردهای جهانی در شهرک سلامت

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: عملیات اجرایی پروژه شهرک سلامت تاکنون ۸۰درصد پیشرفت داشته است. شهرک سلامت به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی و درمانی در ضلع شرقی بزرگراه شهید آقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر در دست اجراست.

اصفهان زیبا: مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: عملیات اجرایی پروژه شهرک سلامت تاکنون ۸۰درصد پیشرفت داشته است. شهرک سلامت به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی و درمانی در ضلع شرقی بزرگراه شهید آقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر در دست اجراست. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، عملیات اجرایی این پروژه در پنج فاز پیش‌بینی شده که تاکنون فاز اول و سوم این پروژه تکمیل شده است. به گفته مدیران شهری قرار است بیمارستانی مدرن و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در شهرک سلامت احداث شود تا بتواند الگویی برای سایر سرمایه گذاران در این بخش باشد.

مدیر پروژه شهرک سلامت در این باره اظهار کرد: شهرک سلامت یکی از ابر پروژه های شهر است که با همکاری بخش خصوصی در دست اجرا قرار گرفته است.

رضا هیبتی با اشاره به اینکه شهرک سلامت در پنج فاز اجرا می شود، ادامه داد: برای عملیات اجرایی این پروژه بیش از یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه شهرک سلامت با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول و سوم شهرک سلامت تکمیل شده است، گفت: فاز اول شهرک سلامت شامل کلینک‌های تخصصی، فروشگاه های طبی، مطب ها و غیره است. هیبتی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این ابر پروژه نیز در دست اجراست، ‌تصریح کرد: عملیات اجرایی فازدوم شهرک سلامت تاکنون نیز ۸۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال جاری تکمیل می شود. وی اضافه کرد: فاز دوم این پروژه نیز مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاه‌هایی با فناوری‌های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه و ... است. مدیر پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه عملیات اجرایی فازهای۴ و ۵ نیز به زودی آغاز و در یک بازه زمانی ۴۲ ماهه آماده بهره برداری خواهد بود، ادامه داد: ما درصدد هستیم بیمارستانی مدرن و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در شهرک سلامت احداث کنیم تا بتواند الگویی برای سایر سرمایه گذاران در این بخش باشد.

پروژه ای ملی با مشاركت بخش خصوصی
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این رابطه گفت: شهرک سلامت به یکی از قطب های درمانی کشور تبدیل می شود. عبدالرسول امامی با اشاره به اینكه شهرک سلامت یک پروژه ملی است که در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوصی در دست اجراست اظهار کرد: احداث شهرک سلامت یکی از طرح های منحصر به فردی است که می تواند به قطب درمانی تبدیل شود که عملیات احداث آن با جدیت در دست اجراست. وی افزود: شهرک سلامت به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی و درمانی در ضلع شرقی بزرگراه شهید آقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر جانمایی شده است. مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در پنج فاز اجرا می شود، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز اول شهرک سلامت شامل کلینیک‌های تخصصی، فروشگاه های طبی، مطب‌ها و غیره تکمیل شده است. امامی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه در دست اجراست و در شش ماه دوم سال جاری به پایان می رسد، گفت: فاز دوم این پروژه نیز مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاه‌هایی با فناوری‌های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه وغیره است. مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در فاز سوم شهرک سلامت یک هتل احداث می شود و اکنون نیز در دست مطالعه و طراحی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار