جدال داغ شاگردان شمسایی وحفاری در اهواز

هفته دوم لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز می‌شود که مصاف تیم‌های تاسیسات دریایی و حفاری اهواز می‌تواند تنور لیگ را داغ کند.

هفته دوم لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز می‌شود که مصاف تیم‌های تاسیسات دریایی و حفاری اهواز می‌تواند تنور لیگ را داغ کند.
به گزارش ایسنا،‌ لیگ برتر فوتسال بعد از پشت سر گذاشتن بی‌نظمی‌های مختلف در هفته نخست و لغو چهار بازی، ‌از فردا (سه‌شنبه) با برگزاری سه بازی وارد هفته دوم می‌شود. در یکی از مهمترین دیدارهای هفته، گیتی پسند اصفهان به مصاف مقاومت البرز می‌رود. شاگردان علی افضل هفته گذشته با وجود سفر به قم،‌ بدون اینکه بازی کنند به اصفهان بازگشتند و مصاف‌شان با هیات فوتبال قم لغو شد. اکنون این تیم که زودتر از بقیه تیم‌ها تمرین‌های خود را آغاز کرده بود، باید در اولین بازی فصل خود میزبان تیمی باشد که در هفته نخست توانست در شیراز از تیم ارژن یک امتیاز دشت کند. گیتی پسندی‌ها که از ابتدا در سالن ۲۵ آبان تمرین می‌کردند،‌ به دلیل آماده نبودن این سالن،‌ باید در سالن پیروزی از مقاومت میزبانی کنند. این در حالی است که با توجه به مجهز بودن سالن ۲۵ آبان به کفپوش استاندارد،‌ سرمربی گیتی پسند به دنبال برگزاری بازی‌های تیمش در این سالن بود. زمان برگزاری این دیدار نیز یک ساعت جلو کشیده شده و قرار است از ساعت ۱۷ آغاز شود.
همچنین در روز دوم مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال،‌ تاسیسات دریایی تهران با وحید شمسایی به دنبال کسب اولین پیروزی از دومین جدال حساس خود در لیگ است. دریایی‌ها از ساعت ۱۷ چهارشنبه میزبان حفاری اهواز خواهند بود و بعد از شکست مقابل مس،‌ می‌خواهند طعم اولین پیروزی را در لیگ بچشند.
در حالی که بعد از لغو چهار بازی در هفته نخست، انتظار می‌رفت تمام دیدارهای هفته دوم به طور کامل برگزار شود،‌ اما از ساوه خبر می‌رسد اوضاع این تیم برای حضور در لیگ مساعد نیست و احتمال برگزاری بازی این تیم با فرش آرای مشهد نیز پایین است. کمیته فوتسال به ساوه‌ای‌ها تا دوشنبه ظهر مهلت داده تا مدارک خود را تکمیل کرده و ارسال کنند اما مسئولان استانی ساوه در جلسه دیروز (یک‌شنبه) خود تصمیم به انحلال تیم گرفته‌اند. در این شرایط تنها راه ۱۳ تیمی نشدن لیگ، واگذاری امتیاز شهرداری به سن ایچ ساوه است اما با توجه به فرصت بسیار کم برای ارسال مدارک، باید منتظر حذف نماینده این شهر و سیزده تیمی شدن لیگ برتر باشیم.
سه شنبه ۱۳ تیرگیتی پسند اصفهان - مقاومت البرز ساعت ۱۷شهروند ساری- هیات فوتبال قم ساعت ۱۸آتلیه قم - لبنیات ارژن شیراز ساعت ۱۸چهارشنبه ۱۴ تیرمقاومت قرچک - پارسیان شهر قدس ساعت ۱۸شهرداری ساوه - فرش آرای مشهد ساعت ۱۸تاسیسات دریایی تهران- حفاری اهواز ساعت ۱۷آذرخش بندرعباس- مس سونگون ساعت ۱۸

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار