برگزاری جشنواره تفریحی آموزشی «مثبت رسانه» ویژه شهروندان اصفهانی

برنامه‌ "مثبت رسانه" در قالب جشنواره تفریحی آموزشی همراه با آموزش سواد رسانه، محصولات رسانه‌ای و تولیدی کمیته فرهنگ رسانه را نیز به مردم عرضه می کند.

برنامه‌ "مثبت رسانه" در قالب جشنواره تفریحی آموزشی همراه با آموزش سواد رسانه، محصولات رسانه‌ای و تولیدی کمیته فرهنگ رسانه را نیز به مردم عرضه می کند.

به گزارش ایمنا، دبیر کمیته فرهنگ رسانه با اشاره به اجرای این برنامه گفت: این کمیته قصد دارد نشست‌هایی با جامعه آماری بیشتری برگزار کند، چون در سلسله نشست‌های کافه نقد در حوزه سواد رسانه‌ای نهایتاً 200 نفر آموزش می‌بینند در صورتی‌که سطح عام بحث سواد رسانه‌ای باید به همه مردم در مکان‌های عمومی شهر آموزش داده شود.

غلامرضا رحیمی با اشاره به آموزش سواد رسانه‌ای عام به‌صورت جُنگ شبانه توسط این کمیته اظهار داشت: در برنامه‌های مثبت رسانه که در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، علاوه بر آموزش سواد رسانه، محصولات رسانه‌ای و تولیدی کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز به مردم عرضه می‌شود و از سوی دیگر این برنامه‌ها رنگ و بوی تفریحی هم دارد.

وی با اشاره به شروع برنامه مثبت رسانه از منطقه 5 شهرداری خاطرنشان کرد: اولین هفته از این برنامه در کوه صفه از ساعت 21 تا 23 برگزار شد و بعد از آن روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در یکی از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: کمیته فرهنگ رسانه پیش‌بینی کرده به دلیل اینکه همه مردم با ابزار رسانه سروکار دارند و چون تم برنامه تفریحی و آموزشی است، استقبال بی‌نظیری از مثبت رسانه صورت گیرد.

رحیمی با اشاره به برگزاری غرفه رسانه و کودک افزود: با همکاری دفتر تخصصی بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، غرفه رسانه و کودک برای سرگرم کردن و آموزش کودکان در برنامه مثبت رسانه برقرار شده که نشان می‌دهد این ویژه برنامه به تمام رده‌های سنی می‌پردازد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار