برگزاری مراسم استقبال از مدال‌آوران اصفهانی مسابقات جهانی پیوند اعضا

مراسم استقبال از مدال‌آوران اصفهانی اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء مالاگا- اسپانیا ۲۰۱۷ صبح امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

مراسم استقبال از مدال‌آوران اصفهانی اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء مالاگا- اسپانیا ۲۰۱۷ صبح امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء از چهارم تا دهم تیرماه در مالاگی اسپانیا برگزار شد که کاروان پیوند اعضای ایران با 40 ورزشکار صاحب 13طلا، 14 نقره و 13 برنز شد و در جایگاه دهم جهان قرار گرفت.
مریم رحمانی موفق شد در رشته بدمینتون به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد و نجمه کمالی نیز مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.
زوج مریم رحمانی و نجمه کمالی موفق شدند طلای دوبل بدمینتون این مسابقات را نیز برای کشورمان به ارمغان بیاورند.
در رشته تنیس روی میز این مسابقات، بابک فتاحی مدال طلای بخش انفرادی را به دست آورد و به همراه کیوان تیشه گران-قهرمان کردستان- مدال طلای بخش دوبل را نیز کسب کردند.
سید مرتضی افضلی دیگر طلایی کاروان اصفهانی مسابقات جهانی پیوند اعضاء بود که موفق شد در رشته دارت به‌عنوان اولی دست یابد.
علیرضا روح‌پرور زاده نیز در این دوره از مسابقات، مدال برنز رشته پتانک را برای کاروان پیوند اعضای ایران به دست آورد.
ورزشکاران اصفهانی کاروان پیوند اعضای ایران در این رقابت‌ها با کسب 5 مدال طلا و 2 مدال برنز سهم چشمگیری در جدول مدال‌های بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء مالاگا- اسپانیا 2017 داشتند.
مراسم استقبال از مدال‌آوران اصفهانی کاروان پیوند اعضای ایران صبح امروز با حضور یزدان پناه، رئیس این هیئت، پیمان صفت رئیس تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و خانواده قهرمانان در سرای ورزشکاران برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار