برگزاری مسابقات بدمینتون در اوج مشکلات مالی

رئیس هیئت بدمینتون اصفهان از برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری در استان خبر داد و گفت: امیدواریم که در ادامه مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی کاهش پیدا کند.

رئیس هیئت بدمینتون اصفهان از برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری در استان خبر داد و گفت: امیدواریم که در ادامه مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی کاهش پیدا کند.
بیژن رجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان به وضعیت کنونی بدمینتون بازان اصفهانی تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته ما 5 بازیکن اصفهانی در تیم ملی بدمینتون داشتیم اما خوشبختانه امسال موفق شدیم بازیکنان حاضر در تیم ملی را افزایش دهیم و 8 بازیکن در ترکیب تیم ملی داشته باشیم که هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی هستند.
وی از حضور یک تیم اصفهانی در مسابقات لیگ برتر آقایان خبر داد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و با همکاری بخش خصوصی امسال پس از مدت‌ها هیئت بدمینتون استان اصفهان در لیگ برتر، نماینده خواهد داشت. ذکر این نکته حائز اهمیت است که تمام بازیکنان این تیم را بدمینتون بازان اصفهانی تشکیل می‌دهند و یک تیم کاملاً بومی خواهیم داشت؛ همچنین در بحث حضور تیم بانوان در لیگ برتر، پیگیر هستیم که تا این لحظه هنوز موفق به جذب اسپانسر مناسب نشده‌ایم.
رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری در اواخر این هفته در اصفهان، تصریح کرد: سیاست هیئت بدمینتون استان اصفهان بر این منوال است که بیشتر در رده‌های سنی میزبانی می‌گیرد که بازیکنان ما نه شانس قطعی کسب عنوان هستند و نه کاملاً بدون شانس.
وی بیان کرد: امسال هم در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی جوانان احساس کردیم که از ظرفیت خوبی برخوردار هستیم و می‌توانیم با گرفتن میزبانی، شانس کسب عنوان را در میان بازیکنان‌مان افزایش دهیم. مسابقات رنکینگ رده سنی جوانان کشور در بخش آقایان و بانوان، 15 و 16 تیرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
رجائیان از وضعیت مالی این هیئت ابراز نارضایتی کرد و گفت: متأسفانه امسال نسبت به سال‌های قبل شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنیم و امیدواریم که فدراسیون و اداره‌کل پیگیر حل مشکلات این هیئت باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار