سجایای اخلاقی شهید بهشتی به نسل جوان معرفی شود

شهردار زرین شهر گفت: شهید بهشتی تربیت نسل فرهیخته ای را برعهده داشتند که در نهاد سازی و ایجاد جامعه ای پویا در کشور نقش بسیار مهمی داشتند لذا بازشناسی اندیشه های شهید بهشتی و اقدام منافقان کوردل در ایجاد فاجعه هفتم تیر برای نسل جوان و نوجوان کشور ضروری است.

ایمنا: شهردار زرین شهر گفت: شهید بهشتی تربیت نسل فرهیخته ای را برعهده داشتند که در نهاد سازی و ایجاد جامعه ای پویا در کشور نقش بسیار مهمی داشتند لذا بازشناسی اندیشه های شهید بهشتی و اقدام منافقان کوردل در ایجاد فاجعه هفتم تیر برای نسل جوان و نوجوان کشور ضروری است.
جواد جمالی در حاشیه آئین بزرگداشت شهید آیت بهشتی در گلزار شهدای زرین شهر با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهید بهشتی جدای از خدمات متعدد به انقلاب اسلامی، یکی از بانیان و محورهای نظام قضایی پس از انقلاب است که روز شهادت ایشان، به عنوان روز قوه قضاییه در تقویم کشورمان ثبت شده و از همین رو هر ساله این هفته با عنوان هفته قوه قضاییه در سراسر کشور گرامی داشته می شود.
وی افزود: امنیت، آرامش، آسایش، اقتدار و توفیقات روزافزون کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، اقتدار و قدرتی که در سایه رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری در اختیار ماست از نعمات پروردگار متعال بوده و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بحران‌های سختی را پشت سر گذاشته حاصل رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است.
شهردار زرین شهر بابیان اینکه اگر همه مطیع محض فرمان ولایت‌فقیه بوده باشند قطعاً تهدیدات از سر کشور به دور می‌رود و آسیبی به کشور نمی‌رسد، تصیح کرد: هراندازه‌ای که از شهدا بگوییم بازهم کم است و هر قدری که در ایفای وظایف خود تلاش کنیم بازهم کم است به دلیل اینکه زندگی و حیات ما منوط به ایثارگری و خون پاک شهداست و خون شهدا امنیت کشور را تضمین کرده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه منافقین در زمان بعد از انقلاب ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه را با تحرکات خصمانه و ترور به خاک و خون کشیدند، اضافه کرد: ترور شخصیت‌ها در کنار ظاهر خشن و جنایتکارانه خود باطنی نیز دارد که آن حکایت از ترس دشمن از تفکر و اندیشه چهره های اثرگذار و عدم توانایی انها در هماوردی و مقابله فکری و علمی با آن فکر و اندیشه را نشان می دهد.
جمالی با اشاره به اینکه راهبرد دشمنان در آن شرایط ترور در ابعاد شخصیتی و فیزیکی بود، عنوان کرد: در واقعه هفتم تیر سال ۶۰ نیز، شهادت شهید بهشتی و یارانشان در دفتر حزب جمهوری اسلامی ثابت کرد وقتی منافقان نتوانستند با تخریب و ترور شخصیتی آن شهید بزرگوار را منزوی کنند برای از بین بردن اندیشه اش به حذف فیزیکی ایشان به ترور روی آوردند و این در حالی است که هیچ گاه این خیال خام رنگ واقعیت نگرفت و همچنان یاد شهید بهشتی زنده است.

وی بیان کرد: باید به این نکته توجه جدی داشت که شهید بهشتی قبل از ترور و شهادت، مورد ترور شخصیتی قرار گرفت و تلاش هایی انجام شد تا ایشان به گونه ای دیگر معرفی شود اما... شهادت و خون پاک شان سبب شد مردم شناخت کافی از ایشان بیابند به طوری که بخش عمده اهداف آن شهید بزرگوار تحقق یافت.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: عامل اصلی وقوع فاجعه هفتم تیر، استکبار جهانی به سرکردگی امریکا بود و در واقع آنها وقتی نتوانستند از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، به توطئه علیه جمهوری اسلامی روی آوردند.

وی اذعان کرد: البته طرح ها و توطئه های متعدد آنها از جمله حمله نظامی و شکست در صحرای طبس، کودتای نوژه، حمله نظامی صدام حسین و ... با شکست مواجه شد و امروز نیز انجام عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی نشان دهنده این مهم است که تروریست‌های داعش تحمل شکست را ندارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیانات ارزشمندشان ضمن محکوم ساختن این عملیات مذبوحانه تأکید داشتند که حوادث تهران تأثیری در اراده مردم نخواهد داشت و واقعیت نیز همین‌طور است و مردم در تشییع پیکر پاک این شهیدان والا مقام نشان دادند تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

جمالی با اشاره به اینکه امروز نیازمند بازشناسی الگوهای انقلاب هستیم، یادآور شد: شهید بهشتی تربیت نسل فرهیخته ای را برعهده داشتند که در نهاد سازی و ایجاد جامعه ای پویا در کشور نقش بسیار مهمی داشتند لذا بازشناسی اندیشه های شهید بهشتی و اقدام منافقان کوردل در ایجاد فاجعه هفتم تیر برای نسل جوان و نوجوان کشور ضروری است.



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار