طرح توسعه صنعتی ۴ شهرستان غرب استان تدوین شود

استاندار اصفهان گفت: برنامه توسعه صنعتی ۴ شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت تهیه و ارائه شود.

رسول زرگر پور در مراسم بهره برداری از ناحیه صنعتی روستای انالوجه یکی از اهداف سفر خود به شهرستان چادگان را، ارائه پیشنهاد برای توسعه این منطقه اعلام کرد و گفت: از معاون وزیر درخواست می شود که برنامه ی توسعه صنعتی برای فریدن بزرگ لحاظ نمایند و با برگزاری همایشی از سرمایه گذاران و مردم این منطقه که در خارج از شهرستان زندگی می کنند برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت به عمل آورند .

وی با بیان این که مدیریت استان منابع لازم و زیر ساخت های مناسب برای سرمایه گذار را فراهم خواهد کرد، عنوان داشت: شهرستان های غرب استان مستعد فعالیت هایی در خصوص صنایع مرتبط با گردشگری، دامپروری و کشاورزی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان افزود: ناحیه صنعتی انالوجه چادگان طی سه ماه آماده بهره برداری قرار گرفته است، که این نشان از یک مدیریت جهادی است، که رهبر معظم انقلاب بر آن اصرار دارند .

زرگر پورهدف این پروژه را ایجاد صنایع کوچک با محوریت ظرفیت های منطقه دانست و افزود: این شهرک زمینه رشد و ترقی و پیشرفت منطقه را فراهم خواهد کرد .

وی ادامه داد: البته لازم است در بعد صنعتی اقداماتی صورت گیرد، به طوری که شرایط زیست محیطی منطقه را بر هم نزند و به رشد و توسعه ی منطقه کمک کند .

زرگر پور با اشاره به محرومیت شهرستان چادگان گفت: علی رغم این که این منطقه محروم است، ولی انسان های بزرگ و ولایتمداری دارد و محروم بودن منطقه ربطی به شأن مردم این خطه ندارد .

وی خطاب به معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: شرکت شهرک های صنعتی نیز با همان روحیه جهادی که برای ساخت این شهرک داشتند، برنامه توسعه صنعتی ۴ شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت را تهیه و ارائه کند .

ناحیه صنعتی روستای انالوجه در بخش مرکزی شهرستان چادگان با پنج هکتار زمین و زیرساخت های اولیه، آماده واگذاری به صنعتگران و تولیدکنندگان است.

این شهرک صنعتی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک کشور، استاندار اصفهان، نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت، فرماندار شهرستان و جمعی از مردم این روستا به بهره برداری رسید

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار