پیروزی پرگل گیتی‌پسند در دومین هفته مسابقات لیگ برتر

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی در نخستین دیدارش در دومین هفته مسابقات لیگ برتر موفق شد با نتیجه 5 بر 3 مقاومت البرز را شکست دهد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی در نخستین دیدارش در دومین هفته مسابقات لیگ برتر موفق شد با نتیجه 5 بر 3 مقاومت البرز را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ابتدای نیمه دوم دیدار گیتی‌پسند و مقاومت البرز باز هم مقاومت بود که به گل رسید و توانست فاصله خود را کم کند اما در ادامه گیتی‌پسند نیز توانست مجدد فاصله را افزایش دهد.

سعید احمدعباسی که این فصل به گیتی‌پسند پیوسته توانست در نخستین دیدار هتریک کند تا در روزی که فرصت کمتری به ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ گیتی‌پسند رسید، خودی نشان دهد.

تیم جوان مقاومت البرز هم علی‌رغم نمایش خوب اما در قواره رقابت با مدافع عنوان قهرمانی نبود و اگر سپهر محمدی در آمادگی کامل به سر می‌برد، شاید گل‌های این تیم نیز رقم نمی‌خورد.

حرکت‌های ترکیبی بازیکنان گیتی‌پسند موردی بود که در نخستین دیدار رسمی آن‌ها به چشم می‌خورد و کاملاً مشخص است که علیرضا افضل در حال آماده‌سازی گیتی‌پسند برای رقابت‌های جام باشگاه‌‌های آسیا در ویتنام است.

تنها نکته نگران کننده تیم گیتی‌پسند در دیدار اول تعداد و نوع گل‌های خورده است که علیرضا افضل در فرصت کوتاه باقی مانده تا شروع جام باشگاه‌های آسیا باید فکری برای آن بکند؛ البته عامل اصلی گل‌های خورده گیتی‌پسند نا آماده بودن روحی دروازه‌بان ملی‌‌پوش این تیم بود که با شروع مسابقات و انجام چند مسابقه دیگر می‌تواند برطرف شود.

تیم مقاومت البرز نیز با بازیکنان جوان انگیزه زیادی برای خودنمایی در مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشت اما هر چه بازی رو به دقایق پایان رفت، قدرت بدنی این تیم کاهش یافت و رو آوردن به بازی پاور پلی هم در دقایق پایانی گره‌گشای این تیم نشد.

اتفاقات بازی:

- در دقیقه 21 علی عبدالهی سومین گل مقاومت البرز را به ثمر رساند.

- در دقیقه 24 سعید احمدعباسی ضمن هتریک، پنجمین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

- در دقیقه 27 امیرحسین رسولی از داور بازی به دلیل تمارض کارت زرد دریافت کرد.

حواشی:

* حضور افراد متفرفه در جایگاه خبرنگاران مزاحمت‌هایی را برای اصحاب رسانه ایجاد کرد.

* هر دو تیم در نیمه دوم به امر داوری معترض بودند.

*برق سالن پس از اتمام بازی مجدد قطع شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار