دستگیری ۳ نفر از سرشبکه‌های توزیع مواد مخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۳ نفر از سرشبکه‌های توزیع مواد مخدر در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۳ نفر از سرشبکه‌های توزیع مواد مخدر در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید تقی حسینی اظهار داشت: با اشرافیت بالای ماموران و انجام اقدامات علمی و تخصصی 3 نفر از سرشبکه‌های توزیع هروئین و شیشه در سطح استان شناسایی و در سه عملیات جداگانه دستگیر شدند.
وی افزود: این 3 نفر که از مجرمان سابقه‌دار و مسلح بودند، حین دستگیری با ماموران درگیر شده که خدا را شکر با آمادگی و توان بالای ماموران دستگیر و تحویل قانون شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: همچنین یکی از این متهمان دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضائی بود.
وی با بیان اینکه دستگیری این 3 نفر تأثیر بسیار زیادی در کاهش عرضه مواد مخدر خواهد داشت، گفت: پلیس اصفهان با تمام توان و امکانات خود با این پدیده شوم و بلای خانمان‌سوز مقابله می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای به خاطر منافع شخصی خود امنیت و آرامش جامعه را برهم بزنند و جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند.
سرهنگ حسینی در ادامه با بیان اینکه گرایش به سمت مصرف شیشه رو به کاهش است، علت این امر را اقدامات مقابله‌ای جدی با توزیع‌کنندگان این ماده خطرناک، انجام اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی جامعه نسبت به عواقب خطرناک مصرف آن دانست.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه استکبار جهانی برای آلوده کردن جوانان ما از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند به همین دلیل نگران شیوع استفاده از مواد مخدر صنعتی جدید هستیم و باید خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به آگاه‌سازی جوانان تلاش بیشتری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار