عارفیان رئیس هیات کونگ فو شد

رشته‌های رزمی شاخه‌های متعددی را در بر می‌گیرد و یکی از رشته‌هایی که نامش برای بسیاری از مردم شناخته شده است، رشته ورزشی کونگ‌فو است که بخش مهمی از ورزشکاران حوزه رزمی را هم در بر می‌گیرد.

رشته‌های رزمی شاخه‌های متعددی را در بر می‌گیرد و یکی از رشته‌هایی که نامش برای بسیاری از مردم شناخته شده است، رشته ورزشی کونگ‌فو است که بخش مهمی از ورزشکاران حوزه رزمی را هم در بر می‌گیرد.
به گزارش همشهری، به همین علت عملکرد رئیس هیات کونگ‌فو اهمیت بسیار زیادی دارد و خیلی از علاقه‌مندان به کونگ‌فو در اصفهان منتظر معرفی شدن رئیس این هیات بودند. مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فوی استان اصفهان در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد و برای ریاست این هیأت حیدرعلی عارفیان، محسن اسماعیلی، محمد انصاری و حجت حمیدی‌راد ثبت‌نام کرده بودند که محسن اسماعیلی در جلسه حضور پیدا نکرد و محمد انصاری نیز انصراف داد.
پس از ارائه برنامه از سوی کاندیداها رأی گیری انجام شد و حیدرعلی عارفیان با کسب 16 رأی ریاست هیأت کونگ‌فوی استان اصفهان را برعهده گرفت.در مجمع قبلی هیأت کونگ‌فو استان اصفهان، حمزه داودی با کسب حداکثر آرا ریاست هیأت را در اختیار گرفت اما دوره مسئولیت او 4 ساله بود.

بدمینتون‌بازان اصفهانی درخشیدند
اصفهان در رشته ورزشی بدمینتون شرایط خوبی دارد و علاقه مردم به این رشته مفرح و نه چندان پرهزینه هم باعث شده نگاه‌ها به سمت و سوی بدمینتون سوق یابد. به گزارش همشهری، همین مسأله باعث شده بدمینتون در استان جایگاه خوبی داشته باشد و این موضوع باعث مدال‌آوری اصفهانی‌ها هم شده است. رحمانی و نجمه کمالی ورزشکاران فلاورجانی در مسابقات جهانی انفرادی بدمینتون پیوند اعضای اسپانیا موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.
مریم رحمانی در مسابقات جهانی انفرادی بدمینتون پیوند اعضا اسپانیا توانست مدال طلای رده سنی 18 تا 29 سال را در بخش بانوان کسب کند. نجمه کمالی نیز در مسابقات جهانی انفرادی بدمینتون پیوند اعضای اسپانیا در رده سنی 30 تا 39 سال توانست مدال برنز را تصاحب کند.

برگزاری مسابقات موتور کراس انتخابی اصفهان
شاید خیلی‌ها موتورسواری را به عنوان یک رشته ورزشی نمی‌شناسند ولی با این حال موتورسواری برای خودش یک هیات ورزشی فعال دارد و مسابقات مختلفی را هم در طول سال در سطوح حرفه‌ای برگزار می‌کند. به گزارش همشهری، دومین راند مسابقات موتور کراس قهرمانی استان اصفهان درپیست مجموعه فرهنگی ورزشی نقش جهان اصفهان و با همکاری بسیج ورزشکاران سپاه استان اصفهان برگزار شد.در این دوره موتورسوارانی از شهرستان‌ها ی نجف آباد زرین شهر و دیگر شهرستان‌ها ی مجاور اصفهان شرکت داشتند که این نتایج در پایان به‌دست آمد: درکلاس ۴۵۰ سی سی مجتبی قربانی قهرمان شد و اکبر باقری و مهدی رضوانی دوم وسوم شدند. در کلاس پیشکسوتان سعید کریم زاده در جایگاه نخست ایستاد و علی دشتچی و رضا شهابی در رده‌های دوم وسوم ایستادند.در کلاس ۲۵۰ سی‌سی مسعود گلکار قهرمان شد، حسین ماه پیشانیان در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی یادگاری سوم شد.

چاوشی‌فرد به اردوی تیم ملی رسید
جمال چاوشی فرد، شناگر مطرح اصفهانی و کاپیتان تیم ملی چند سالی است که نفر اول شنای ایران است و رکوردشکنی‌های او در مسابقات بین‌المللی باعث شده شرایط برای این شناگر اصفهانی تغییر کند. به گزارش همشهری، این‌روزها چاوشی فر مشغول انجام تمرینات است تا راهی مسابقات داخل سالن ترکمنستان شود. اردوی متمرکز تیم ملی شنا در استخر قهرمانی آزادی تهران و با حضور 2 شناگر پیگیری می‌شود. جمال چاوشی‌فر و مهدی انصاری شناگران منتخب تیم ملی هستند که برای حضور در این دوره از رقابت‌ها خود را آماده می‌کنند. 2 شناگر منتخب ایران روز‌های فرد در نوبت صبح و روزهای زوج در نوبت عصر زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار