خردمندان: بهترین فیلم جشنواره 21 روز بعد بود

کارگردان فیلم «21 روز بعد» گفت: حتماً بهترین فیلم جشنواره فیلم ما بود و این جایزه جای خالی در بین جوایزی که فیلم دریافت کرد، دارد؛ اما همین که جایزه بهترین فیلم از نگاه نوجوانان را گرفتیم بسیار ارزشمند بود.

سیدمحمدرضا خردمندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، ضمن ابراز خوشحالی بابت کسب جوایزی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در مجموع می‌توان گفت جشنواره خوبی بود و آن هم به واسطه حضور مردم در سانس‌های مختلف اکران فیلم‌ها است؛ تا جایی که بسیاری از فیلم‌ها به سانس اضافه کشیده شد و مسؤولان جشنواره نیز اذعان داشتند این اتفاق در دوره‌های قبل نمی‌افتاده است و فیلم من بالغ بر 8 بار اکران شد و این‌ها اتفاقات خوبی بود که در این دوره از جشنواره کودک رخ داد.

وی افزود: هنوز فاصله زیادی با جشنواره فیلم کودک و نوجوان ایده‌آل داریم اما فقط در این حدی که جشنواره امسال را به دید یک نقطه شروع برای رسیدن به این نقطه ایده‌آل در نظر بگیریم، در کل جشنواره خوبی بود.

کارگردان فیلم «21 روز بعد» خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کردم فیلم من بیش از یکی دو جایزه بیاورد اما نه به این تعداد؛ این تعداد جایزه که فیلم دریافت کرد خارج از پیش‌بینی بود و دلیل آن هم برنده شدن جوایزی خارج از جوایز مرسوم جشنواره توسط فیلم 21 روز بعد بود.

وی بیان داشت: حتماً بهترین فیلم جشنواره فیلم ما بود و این جایزه جای خالی در بین جوایزی که فیلم دریافت کرد، دارد؛ اما همین که جایزه بهترین فیلم از نگاه نوجوانان را گرفتیم بسیار ارزشمند بود و این موضوع بیانگر این مهم است که علاوه بر اینکه فیلم 21 روز بعد در جشنواره فجر توانست با مخاطب بزرگ‌سال ارتباط برقرار کند، می‌تواند خیلی جدی با قشر نوجوان نیز ارتباط برقرار کند و امیدواریم که همه از دیدن این فیلم لذت ببرند.

خردمندان عنوان کرد: امیدوارم حمایت‌های مردم از این فیلم موجب شود تا یک اکران آبرومند و خوب در آینده داشته باشیم.

به گزارش فارس فیلم 21 روز بعد فیلمی است که بیشترین جوایز جشنواره سی‌ام را به خود اختصاص داد و در روزهای اکران در طول جشنواره بارها به اکران گذاشته شد و در بین مخاطبان و تماشاگران سینما و علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان طرفداران بسیاری داشته است؛ این فیلم سال گذشته نیز در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار