شناسایی و متلاشی شدن 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران از حضور بالای یک میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی در سه ماهه اول سال در شهرستان خبر داد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران از حضور بالای یک میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی در سه ماهه اول سال در شهرستان خبر داد .

سرهنگ علی پورکاوه در این نشست اقدامات نیروی انتظامی کاشان را بیان کرد و ا اجرای نظم و برقراری امنیت در تعطیلات نوروز ، انتخابات ، ماه مبارک رمضان و همچنین تعطیلات عیدسعید فطر برای رفاه و آرامش شهروندان را یکی از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان عنوان کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد : در سه ماهه نخست سال جاری 60 درصد سرقتهای انجام شده توسط ماموران انتظامی کشف و اموال سرقت شده به مالباختگان بازگردانده شده است .

وی بیشترین تماس با فوریت های پلیس و تشکیل پرونده ها را به ترتیب مربوط به 1. جرائم راهنمایی و رانندگی 2. نزاع و درگیری 3. ایجاد مزاحمت 4. مواد مخدر و.. بیان کرد و هم چنین الویت سرقت های شهرستان را به ترتیب در سرقت موتور سیکلت ، وسایل داخل خودرو و اماکن نیمه ساز عنوان کرد و افزود : 70 درصد سرقتهای اماکن نیمه ساز ، خرد است و توسط معتادان انجام می شود .

سرهنگ پورکاوه اشاره کرد : در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ، پلیس فتا در حوزه جرائم سایبری با افزایش 17 درصدی تشکیل پرونده مواجه شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان هم چنین از کشف 94 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت : 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است و دستگیری ها در این ارتباط نسبت به مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است .

رییس پلیس کاشان با اشاره به اینکه 97 درصد پرونده های قضایی پلیس فتا منجربه نتیجه شده است گفت : این پرونده های قضایی در حوزه جرائم سایبری ، مزاحمت های اینترنتی ، هتک حیثیت و جرائم اقتصادی بوده است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار