تجلیل از ورزشکاران بازنشسته صنعت نفت اصفهان در سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی

قهرمانان و مدال آوران بازنشسته منطقه 3 صندوق های بازنشستگی از سوی کانون های بازنشسته مناطق اصفهان، شاهین شهر و نجف آباد تقدیر شدند.

قهرمانان و مدال آوران بازنشسته منطقه 3 صندوق های بازنشستگی از سوی کانون های بازنشسته مناطق اصفهان، شاهین شهر و نجف آباد تقدیر شدند.
در این مراسم که در فرهنگسرای شهروند شاهین شهر برگزار شد از54 نفر از مدال آوران رشته های شنا، تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال، آمادگی و جسمانی تقدیر و تجلیل شد.
جواد عبدیزدان رئیس منطقه 3 صندوق های بازنشستگی کارمندان صنعت نفت در سخنان خود ضمن اشاره به راه اندازی دفتر کانون بازنشستگان صنعت نفت در استان کرمان گفت: امیدوایم فعالیت این کانون جدید نیز همچون فعالیت کانون های شاهین شهر، اصفهان و نجف آباد که از فعالترین کانون های کشور هستند باشد و شاهد موفقیت های بالایی از اعضای کانون باشیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیری که از سوی صندوق بازنشستگی انجام شده بزودی المپیاد ورزشی فرزندان برگزار می شود و مانند همیشه با همبستگی و همدلی بتوانیم منطقه را در سطح فرزندان نیز مطرح کنیم.
عبدیزدان به کار تحقیقاتی«نگاهی به سلامت بازنشستگان» که در سطح منطقه انجام شده است اشاره کرد و گفت: طبق پرسشنامه هایی که تهیه و تکمیل شده است، ما فعلا به این آمار دست پیدا کرده ایم که از هر 10 نفر بازنشسته صنعت نفت 6 نفر در معرض بیماری های قلبی، 6 نفر در معرض فشار خون، از هر 3 نفر یک نفر در معرض بیماری دیابت، از هر 5 نفر بازنشسته 3 نفر در معرض بیماری های عضله و استخوان و از هر 6 نفر 6 نفر در معرض افسردگی قرار دارند.
وی تاکید کرد: افراد وقتی بعد از فعالیت زیاد در صنعت نفت بازنشسته می شوند و فعالیتشان کاهش پیدا می کند در معرض این بیماری ها قرار می گیرد و بیماری ها خودشان را نشان می دهند و ما زمانی موفق هستیم که نگذاریم بازنشستگان در معرض این بیماری ها قرار بگیرند.
رئیس منطقه 3 کانون های بازنشستگی گفت: خوشبختانه در صندوق بازنشستگی رویکردی بوجود آمده که به سلامت بیشتر نگاه کنیم و در این رابطه به ورزش اهمیت داده شده است و همه ما باید از این شرایط استفاده کنیم و تمامی اعضای خانواده بازنشستگان را در این موقعیت قرار دهیم.
در ادامه این مراسم محمد علی فروغی مسئول ورزش کانون بازنشستگان صنعت نفت شاهین شهر گزارشی از سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ارائه داد .
وی در سخنان خود ضمن تشکر از رئیس منطقه 3 صندوق های بازنشستگی و ریاست امور فرهنگی ورزشی و گردشگری تهران در برگزاری سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی صنایع نفت استان گفت: دوره سوم به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده نفتی منطقه اصفهان برگزار شد و طبق سهمیه 147 نفر از ورزشکاران بازنشسته و همسران آنها در رشته های ورزشی شرکت کردند و توانستند مقام های برتر را به خود نسبت دهند.
فروغی ادامه داد: در دوره سوم المپیاد با حضور 8 تیم از شرکت ملی گاز، مدیریت انتقال گاز، شرکت پالایش نفت اصفهان، شرکت خطوط لوله و مخابرات اصفهان، شرکت سهامی پتروشیمی اصفهان، بهداری و بهداشت صنعت نفت اصفهان، دانشکده نفت و شرکت ملی پخش فرآورده نفتی منطقه اصفهان برگزار شد.
وی افزود: ورزشکاران بازنشسته با افتخار توانستند به مقام های برتری دست پیدا کنند به خصوص در رشته شنا که با شرکت 136 نفر از آقایان و 83 نفر از بانوان برگزار شد.
فروغی گفت: در رشته شنا در رده سنی 45 سال به بالا با اختلاف چشم گیر هر دو تیم منطقه سه مقام اول را کسب کردند، همچنین در تنیس روی میز بانوان مقام های اول تا سوم و در رشته آمادگی جسمانی بانوان در دوره های مختلف سنی چهار مقام اول را به خود اختصاص دادند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار