نمایشگاه نقاشی توان یابان کاشانه مهر در سازمان محیط زیست کشور

در حاشیه همایش بین المللی گرد و غبار و ظرفیت سازی که در مورخه 14/4/96 با حضور کارشناسان سازمان ملل و 43 کشور و کارشناسان محیط زیست در ساختمان مرکزی سازمان محیط زیست واقع در پارک پردیسان برگزار گردید

در حاشیه همایش بین المللی گرد و غبار و ظرفیت سازی که در مورخه 14/4/96 با حضور کارشناسان سازمان ملل و 43 کشور و کارشناسان محیط زیست در ساختمان مرکزی سازمان محیط زیست واقع در پارک پردیسان برگزار گردید.
توان یابان هنرمند و نقاش کاشانه مهر کاشان خانم ها فضه ریاضی مقدم-فاطمه سادات سید حسینی و زهرا پسندی،آثار نقاشی موضوعی خود را در زمینه ی محیط زیست جهت افتتاح توسط سرکار خانم ابتکار (معاون رئیس جمهور وریاست محترم سازمان محیط زیست کشور) به نمایش گذاردند.
این مراسم که با هماهنگی و حضور جناب آقای حسین صدقی مربی هنری توان یابان انجام گرفت،نامبرده ضمن تشریح آثار آنان و موضوعات زیست محیطی،درخصوص فراهم نمودن زمینه های مساعد به منظور برگزاری نمایشگاه های اختصاصی توان یابان در آینده صحبت نمودند که مورد تائید و استقبال گرم خانم دکتر ابتکار قرار گرفت.
کاشانه مهر کاشان ضمن سپاس و تشکر از سرکار خانم دکتر ابتکار و کلیه همکاران محترم ایشان در سازمان محیط زیست که با همکاری های صمیمانه و بی دریغ شان موجبات برگزاری این نمایشگاه را فراهم نموده اند،آرزوی سلامتی، عزت و بهروزی می نماید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار