حضور وزیر زن در دولت دوازدهم منتفی شد

طبق گفته یک منبع آگاه حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم به عنوان وزیر منتفی است و به احتمال زیاد حضور خانم‌ها مانند دور یازدهم در سمت های معاون رئیس جمهور خواهد بود.

فرارو: طبق گفته یک منبع آگاه حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم به عنوان وزیر منتفی است و به احتمال زیاد حضور خانم‌ها مانند دور یازدهم در سمت های معاون رئیس جمهور خواهد بود.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که با وجود تلاش و اصرار بسیاری از تشکل‌های سیاسی حضور وزیر زن در کابینه دولت دوازدهم منتفی است .

بعد از حضور زنان در دولت یازدهم بسیاری معتقد بودند که در دولت دوم حسن روحانی احتمال اینکه زنان به عنوان وزیر مشغول به کار شوند بسیار زیاد است، بعد از انتخابات احزاب و تشکل های سیاسی به دنبال معرفی چند گزینه مناسب برای وزارت خانه ها بودند.

این رایزنی ها تا آنجایی رسانه ای شد که بنا بر گفته فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم اصلاح طلبان برای حضور زنان در سه وزارت خانه مشغول رایزنی هستند و گزینه های پیشنهاد خود را معرفی کردنده اند.

با این حال طبق گفته یک منبع آگاه به فرارو، حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم به عنوان وزیر منتفی است و به احتمال زیاد حضور خانم‌ها مانند دور یازدهم در سمت های معاون رئیس جمهور خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار