احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان مطابق با استانداردهای جهانی

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: تمامی امکانات و زیرساخت های نمایشگاه بین المللی استان اصفهان مطابق با استانداردهای جهانی احداث می شود.

احداث  نمایشگاه بین المللی اصفهان مطابق با استانداردهای جهانی

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: تمامی امکانات و زیرساخت های نمایشگاه بین المللی استان اصفهان مطابق با استانداردهای جهانی احداث می شود.

به گزارش ایمنا، کلنگ عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در ۶ شهریور ماه سال ۹۴ بر زمین زده شد و هم اکنون نیز احداث این پروژه با جدیت دنبال می شود.

بدون شک احداث مرکز نمایشگاههای بین المللی اصفهان یکی از ابرپروژه های بی نظیر و منحصر به فرد کشوری خواهد بود چرا که با احداث این پروژه آهنگ رشد و توسعه در شهر طنین انداز می شود.

همچنین پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان از تمامی امکانات و زیرساخت های لازم نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار است .

مصطفی حسینی مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: احداث نمایشگاه جدید بین المللی استان اصفهان در ۲ فاز و به مساحت ۴۷ هکتار در ضلع شمال غربی روشن دشت در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار در دست اجراست، افزود: عملیات اجرایی فاز اول نمایشگاه نیز با اعتباری حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال در نیمه اول سالجاری تکمیل می شود .


حسینی ادامه داد: در فاز اول این نمایشگاه نیز عملیات احداث ابنیه و فونداسیون های سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل های تاسیساتی آدم رو داخلی و خارجی محوطه، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ساختمان پمپ خانه، عملیات اجرایی سرویس های بهداشتی، عملیات اجرایی و دسترسی های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه در دست اجراست.

وی تصریح کرد: همچنین در فاز اول این نمایشگاه پروژه های دیگری همچون عملیات اجرای جاده ها و محوطه سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل های طرفین سالن علامه مجلسی، ساختمان اداری خدماتی، ساختمان موتورخانه(مکانیکال) و ساختمان اتاق برق(الکتریکال)، محل بارانداز و تخلیه بار و فضای سبز احداث می شود .


مدیرپروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه ابنیه سالن علامه مجلسی ۸۱ درصد پیشرفت داشته است، گفت: مخازن آب آشامیدنی، آتش نشانی، تونل های داخل رو و خارج از سالن و محوطه تاکنون ۹۶ درصد و احداث معابر بیرونی نمایشگاه ۸۸ درصد و خیابان سازی های داخل نیز تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار