کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت در تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته تصادفات منجر به فوت درون شهری شهرستان 100 درصد کاهش یافته است.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته تصادفات منجر به فوت درون شهری شهرستان 100 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ محمدحسین باباکلانی اظهار کرد: این کاهش چشم گیر نشانه افزایش آگاهی شهروندان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است و باتوجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح شهرستان این افزایش آگاهی عمومی حاصل شده است.

وی ادامه داد: ایمنی در حمل و نقل بسیار مهم است و باید موقع رانندگی با سرعت مجاز وضعیت مناسب خودرو، جاده و هوا و عدم شتاب، از سفری ایمن و بی خطر بهره‌مند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: ترویج فرهنگ صحیح ترافیک و رانندگی بین شهروندان باعث شده تا تصادفات خسارتی 57 درصد و تصادفات جرحی 38 درصد در سه ماهه نخست نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش پیدا کند.

باباکلانی اضافه کرد: تصادفات درون شهری به صورت کلی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته در شهرستان تیران و کرون 48 درصد کاهش یافته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار