ترامپ فرمان جدید درباره مهاجرت صادر می‌کند

رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که در پاسخ به تعلیق فرمانش درباره مهاجرت، به زودی فرمانی جدید در این‌باره صادر خواهد کرد.

ترامپ فرمان جدید درباره مهاجرت صادر می‌کند

رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که در پاسخ به تعلیق فرمانش درباره مهاجرت، به زودی فرمانی جدید در این‌باره صادر خواهد کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گفت اقدامات «خیلی سریعی» برای حفاظت از ایالات متحده و شهروندان آن اتخاذ خواهد شد و ابراز اطمینان کرد که دولت او برنده پرونده ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور عمدتا اسلامی به ایالات متحده خواهد شد.
اظهارات دونالد ترامپ یک روز بعد از اعلام نظر دادگاه تجدیدنظر سانفرانسیسکو بیان می‌شود که به باقی ماندن حکم یک قاضی ایالت واشینگتن مبنی بر توقف فرمان اجرایی رییس‌جمهوری رای داد.
وی در یک نشست خبری مشترک با «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن، در کاخ سفید گفت: «ما به اقدامات خود برای اینکه کشورمان را امن نگه داریم ادامه می‌دهیم. این کار سریع انجام خواهد شد. ما اجازه نخواهیم داد تا افرادی وارد کشورمان شوند که به دنبال آسیب زدن به مردم ما هستند.»
رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره نکرد که اقدام بعدی برای کنترل مسافرت‌ها به ایالات متحده از کشورهایی که آنها را تهدیدات بالقوه تروریستی می‌داند چه خواهد بود.
وی گفت همچنان انتظار دارد که برنده چالش حقوقی بر سر ممنوعیت ورود باشد، این در حالی است که هر سه قاضی دادگاه تجدیدنظر سانفرانسیسکو علیه فرمان اجرایی او رای دادند.
ترامپ گفت: «در نهایت، تردیدی ندارم که ما برنده این پرونده خاص خواهیم شد.»
وی اظهار داشت: «مردم آمریکا از آن رو به او رای دادند تا کشور را امن نگه دارد، بنابراین به سرعت کارهایی را با اقدامات امنیتی اضافی برای کشورمان انجام خواهیم داد. هفته آینده شاهد آن خواهید بود.»
ترامپ ساعاتی پس از اعلام حکم دادگاه استیناف، در توئیتی نوشت: «دیدار ما در دادگاه، امنیت کشورمان در خطر است.»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار