زمان انتخابات فدراسیون هندبال اعلام شد

وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال را اعلام کرد.

زمان انتخابات فدراسیون هندبال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه در نامه‌ای به دبیر مجمع فدراسیون هندبال، زمان برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را ساعت 10 صبح سه‌شنبه 17 اسفند ماه اعلام کرد.
این مجمع انتخاباتی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
به گزارش ایمنا، در میان کاندیداهای انتخابات فدراسیون هندبال نام علیرضا رحیمی که سابقه مدیرکلی تربیت بدنی استان اصفهان، ریاست فدراسیون هندبال و مدیرعاملی باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس را در کارنامه دارد به چشم می‌خورد؛ همچنین شهداد مرتجی و کیوان صادقی دیگر چهره‌های اصفهانی حاضر در این انتخابات خواهند بود.
از طرف دیگر، ابوالحسن مهدوی رئیس پیشین فدراسیون که پیش از پایان یافتن دوره چهار ساله ریاستش در فدراسیون از سمت خود استعفا کرد، اعلام کرده در انتخابات ثبت‌نام کرده است اما در ادامه مشخص شد مدارک مهدوی کامل نبوده است. با این حال گفته می‌شود تلاش‌هایی در حال انجام است تا نام مهدوی نیز به لیست نامزدهای انتخابات فدراسیون هندبال اشافه شود.
حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی،‌ کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهداد مرتجی، میترا نوری، احمد سعادتمند، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام، ناصر قاسمی، حمید مدنی، خسرو نصیری و محمدناصر نجف‌پور در انتخابات فدراسیون هندبال ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار