خوش‌پوشی به سبک سیروان خسروی

سیروان خسروی خواننده و آهنگساز ایرانی در ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت؛ و در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. در ادامه نگاهی می اندازیم به تیپ این خواننده با خوش پوشی این هفته به سبک سیروان خسروی همراه باشید

سیروان خسروی خواننده و آهنگساز ایرانی در ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت؛ و در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به‌عنوان نوازنده کیبورد در کنسرت کاوه یغمایی به‌عنوان نوازنده نیز حضورداشته است. اولین آلبوم سیروان به نام تو خیال کردی بری در سال ۱۳۸۴ منتشر شد و مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت.

یکی از فعالیت‌های روزانه این خواننده پاپ ورزش کردن است. البته در باشگاه همیشگی! نکته قابل‌توجه در مورد سیروان این است که وی رژیم غذایی خاص خودش را دارد و چند سالی است که در کنار ورزش حرفه‌ای آن را رعایت می‌کند.

گویا سیروان خیلی علاقه‌مند به موی بلند نیست. شاید بتوان گفت تنها تغییری که در طی چند سال اخیر از وی دیده‌ایم، ریش‌بلندی بود که داشت. به‌هرحال باتوجه به فرم صورت وی بهترین مدل مو همینی است که می‌بینید. دور موها خالی و موی روی سر نیز به یک‌طرف متمایل.

دندان‌های سفید و مرتب یکی دیگر شاخصه‌هایی است که سیروان در اغلب عکس‌هایش به رخ می‌کشد.

سیروان خسروی یک اسپرت پوش تمام‌عیار است. تی‌شرت‌های یقه‌گرد که به‌خوبی نشان‌دهنده فیزیک مناسب بدنی‌اش است به همراه جزو جدانشدنی تیپش یعنی شلوار جین!

سفید، سیاه و قرمز این سه رنگ محبوب سیروان خسروی است. سفیدرنگی است خنثی و به همراه سیاه یکی از مهم‌ترین رنگ‌ها در صنعت مد و فشن به‌حساب می‌آیند.

سیاه‌رنگی است خنثی و به همراه سفید یکی از مهم‌ترین رنگ‌ها در صنعت مد و فشن به‌حساب می‌آیند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار