رسانه‌ها من را مسخره کردند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بارها گفته‌ام مدیری که توانمند نیست باید مسئولیت خود را واگذار کند، اما آنها) مدیران (پنبه در گوش گذاشتند و حتی رسانه‌ها من را بابت این صحبت‌ها مسخره کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بارها گفته‌ام مدیری که توانمند نیست باید مسئولیت خود را واگذار کند، اما آنها) مدیران (پنبه در گوش گذاشتند و حتی رسانه‌ها من را بابت این صحبت‌ها مسخره کردند. به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا نعمت زاده در همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان گسترش و نوسازی اظهار داشت: یکی از الزامات توسعه صنعتی کشور رقابت‌پذیری در داخل و مشتری‌گرایی در خارج است که برای این کار دستیابی به تکنولوژی و توجه به دیپلماسی باید به‌طور ویژه مدنظر باشد. نعمت زاده گفت: به همه مدیران توصیه می‌کنم وظایف و قوانین را فراموش نکنند. قوانین برای این است که برای توسعه تولید تلاش کنیم. وی درعین‌حال از نمایندگان مجلس خواست مقررات مانع کسب‌وکار مردم را حذف کرده و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری قوانین مرتبط با کسب‌وکار را تسهیل کنند. نعمت زاده متذکر شد: در سال ۹۳ حدود ۳۵ مصوبه دولت قبل را که مانع کسب‌وکار بود، از طریق مجلس شورای اسلامی اصلاح یا لغو کردیم.
وی گفت: باید به‌عنوان دستگاه دولتی بدون موازی کاری، توانمندسازی بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهیم. وی افزود: تأسیس صندوق توسعه ملی که قرار شد ۲۵ درصد درآمدهای نفتی کشور به آن واریز شود، با نظر مقام معظم رهبری برای توانمندسازی بخش خصوصی بود. وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: تربیت و رشد توانایی مدیران و آموزش‌های مهارتی کارکنان و کارگران در سطح کشور باید موردتوجه قرار بگیرد. نعمت زاده متذکر شد: توجه به تشکل‌های آموزش حرفه‌ای برای مدیران، به‌خصوص در خودروسازی برای تربیت مدیران صادراتی باید در دستور کار قرار بگیرد. وی تأکید کرد: اگر ما مسئولان نمی‌توانیم به توسعه و رشد کمک کنیم و مشکل را حل کنیم باید صندلی و میز خود را واگذار کنیم. نعمت زاده در ادامه گفت: فقط کسی با کتاب خواندن مدیر نمی‌شود. وی با اشاره به این‌که اگر مدیری توانمندی لازم را ندارد، مسئولیت خود را واگذار کند، خاطرنشان کرد: من این موضوع را به مدیران مختلف ازجمله خودروسازی‌ها اعلام کردم، اما آن‌ها) مدیران (پنبه در گوش گذاشتند و به این موضوع توجه نکردند. حتی برخی رسانه‌ها نیز من را بابت این صحبت‌ها مسخره کردند، اما بازهم می‌گویم اگر کار بلد نیستید، مدیر وارد کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار