دستگیری زوج سارق زیورآلات اطفال در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از شناسایی و دستگیری یک زوج که اقدام به ربایش و سرقت زیورآلات کودکان خردسال می‌کردند خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از شناسایی و دستگیری یک زوج که اقدام به ربایش و سرقت زیورآلات کودکان خردسال می‌کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رجبعلی مختاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت زیورآلات کودکان خردسال در شاهین‌شهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات اولیه خود دریافتند که این سرقت‌ها توسط زن و مردی جوان صورت می‌گیرد که با پرسه‌زنی در سطح شهر از غفلت خانواده‌ها استفاده و کودکان خردسالی را که در معابر و پارک‌ها مشغول بازی بودند طعمه خود قرار داده و سپس به وسیله یک انبردست اقدام به ربایش زیورآلات همراه آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر ادامه داد: در نهایت مأموران با انجام تحقیقات تکمیلی و با جمع‌آوری قرائن و شواهد موجود موفق به شناسایی مخفیگاه این زوج سارق شده و سپس با هماهنگی قضائی در یک عملیات آن‌ها را دستگیر کردند.

مختاری در پایان با اشاره به اعتراف این زوج به سرقت زیورآلات از پنج کودک در شاهین‌شهر از عموم شهروندان خواست: حتی‌المقدور اطفال خردسال خود را به زیورآلات مختلف مزین نکنید، چراکه زیورآلات کودکان و خردسالان وسوسه‌ای برای اعمال مجرمانه سارقان و تبهکاران است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار