20 درصد ظرفیت فولادشهر به هواداران استقلال رسید

کمیسیون امنیتی ویژه دیدار ذوب‌آهن و استقلال تهران صبح امروز در محل فرمانداری لنجان برگزار شد.

20 درصد ظرفیت فولادشهر به هواداران استقلال رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیأت فوتبال استان اصفهان، کمیسیون امنیتی ویژه دیدار ذوب‌آهن و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور روز یکشنبه ۲۴ بهمن با حضور اعضای این کمیسیون و عوامل اجرایی مسابقات برگزار شد.
علیرضا جهانشاهی دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان با اشاره به برگزاری این کمیسیون در محل فرمانداری لنجان گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته در این جلسه، عوامل اجرایی هیأت فوتبال استان اصفهان از ساعت ۱۱ در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا می‌کنند و درب‌های ورزشگاه جهت ورود تماشاگران 2 تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت ۱۲ باز می‌شود.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی انجام گرفته ۲۰ درصد از گنجایش ورزشگاه فولادشهر (سکوهای 1، 2، 17 و 18) در اختیار هواداران تیم استقلال تهران و سایر ظرفیت این ورزشگاه در اختیار هواداران تیم ذوب‌آهن قرار می‌گیرد.
دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان با بیان این مطلب عنوان کرد: با توجه به ۲۰ درصد ظرفیت درنظر گرفته شده برای هواداران تیم استقلال تهران، تعداد ۲ هزار بلیط برای هواداران این تیم به فروش می‎رسد.
جهانشاهی قیمت بلیط این دیدار را ۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: بلیط فروشی این دیدار همزمان با گشایش درب‌های ورزشگاه از ساعت ۱۲ برای هواداران 2 تیم انجام می‌گیرد.
گفتنی است؛ دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۵در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار