بهره برداری از طرح بزرگ انتقال آب شرب به منطقه کاشان تا پایان سال

استاندار اصفهان تگفت: با توجه به پیشرفت ۹۸ درصدی ، طرح بزرگ انتقال آب شرب به منطقه کاشان بایستی تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

اصفهان امروز:استاندار اصفهان تگفت: با توجه به پیشرفت ۹۸ درصدی ، طرح بزرگ انتقال آب شرب به منطقه کاشان بایستی تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
دکتر رسول زرگرپور تاکید کرد: و پیشرفت ۹۸ درصدی ، طرح بزرگ انتقال آب شرب به این منطقه بایستی تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
صبح روز سه شنبه 27 تیرماه استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران ذیربط از طرح بزرگ انتقال آب شرب به منطقه ی کاشان ، آران و بیدگل و روستاهای مسیر، با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲ مترمکعب بر ثانیه ظرفیت انتقال بازدید و تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتقال آب شرب به منطقه ی کاشاناین لازم است پروژه ی عظیم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
گفتنی است اجرای طرح بزرگ انتقال آب شرب به منطقه ی کاشان شامل ابنیه و تاسیسات از دریاچه سد تنظیمی زاینده رود، تونل، تلمبه خانه زیرزمینی، اجرای حدود ۲۳۰ کیلومتر خط لوله از نوع لوله های فولادی، بتنی، GRP و چدنی، ایستگاه پمپاژ، تصفیه خانه آب با ظرفیت ۲ متر مکعب بر ثانیه، نوزده عدد مخزن بتنی، ۶ ایستگاه فشارشکن و سیستم تله متری و کنترل از راه دور می باشد.
در این طرح آب پس از آبگیری از دریاچه سد تنظیمی توسط تأسیسات مربوطه، وارد تونل اصلی شده و بعد از حدود ۱۰ کیلومتر به محل ایستگاه پمپاژ زیرزمینی وارد خواهد شدو سپس به تصفیه خانه منتقل و در نهایت آب تصفیه شده، توسط خطوط لوله و ایستگاه پمپاژ میمه، به کاشان و شهرها و روستاهای مقصد منتقل می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار