افضل: گیتی‌پسند در آسیا و جهان، برند است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد است که این باشگاه در ایران، آسیا و جهان، یک برند محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد است که این باشگاه در ایران، آسیا و جهان، یک برند محسوب می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، علیرضا افضل درباره حضور تیمش در جام باشگاه‌های آسیا گفت: خدا را شکر بازیکنان تیم ما از دو ماه قبل که کار خود را آغاز کردیم، از لحاظ بدنسازی و کارهای تاکتیکی به آمادگی کامل رسیده‌اند. بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی در لیگ برتر ایران انجام دادیم. خوشبختانه بازیکنان همه سالم هستند و مصدوم نداریم.
وی که پیش‌تر با گیتی‌پسند به مقام قهرمانی آسیا رسیده، با ابراز امیدواری به اینکه این تیم مسابقات آسیایی را با بردی خوب آغاز کند، گفت: باشگاه گیتی‌پسند در ایران، آسیا و جهان برندی است و همه توقعات از ایران و بازیکنان ایرانی بالاست. همه انتظار دارند تا روز آخر در این مسابقات حضور داشته باشیم و به قهرمانی برسیم.
سرمربی گیتی‌پسند درباره بازی دوستانه امروز (چهارشنبه) این تیم مقابل واموس اندونزی تصریح کرد: پیش از شروع لیگ برتر قرار بود بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم که انجام نشد. سه بازی در لیگ برتر به میدان رفتیم و نیاز داریم مقابل تیمی که از لحاظ ظاهری و دوندگی به نمایندگان چین و ژاپن نزدیک هستند، صف‌آرایی کنیم و برای بازی اول خود آماده شویم.
افضل در مورد حریفان گیتی‌پسند (شورایکا اوزاکای ژاپن و شنژن چین) خاطرنشان کرد: ژاپن همیشه در آسیا در سطح بالایی بوده است. نماینده ژاپن همیشه یا اول شده یا اینکه در کورس قهرمانی حضور داشته است. چین هم تیم بسیار خوبی تشکیل داده و بازیکنان ایرانی خارجی خیلی خوبی جذب کرده است. امیدوارم بازیکنان گیتی‌پسند از روز نخست حرفه‌ای عمل کنند و با نمایشی خوب در میدان، سربلند و موفق از زمین خارج شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار