فرهمند: با پول رضایت نامه بازیکنان فوتبال آقایان می‌توان سه تیم بانوان تشکیل داد

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال نیز برای بانوان خیلی وضعیت خوبی ندارد، حق الزحمه های رفت و برگشت به جام ملت‌های آسیا را از این فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال نیز برای بانوان خیلی وضعیت خوبی ندارد، حق الزحمه های رفت و برگشت به جام ملت‌های آسیا را از این فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.
الهام فرهمند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه باشگاه آینده سازان هنوز تکلیف من را مشخص نکرده است. این در حالی است که ما تیم قهرمان سال گذشته هستیم و باید از قهرمانی خود دفاع کنیم ولی هنوز چیزی مشخص نیست.
وی با بیان اینکه قهرمان باشگاه‌های ایران باید در آبان ماه در مسابقات برزیل شرکت کند، ادامه داد: واقعاً می‌خواهیم در این مسابقات از آبروی فوتبال ایران و باشگاه آینده سازان دفاع کنیم. تک تک بازیکنان بر این عقیده هستند. اما وقتی هنوز هیچ چیز مشخص نیست بدن‌ها از آمادگی خارج شده و هنوز تیمی مشخص نیست ما چگونه می‌توانیم در آن مسابقات شرکت کنیم؟
این بازیکن ملی پوش فوتبال بانوان تصریح کرد: تااین لحظه تقریباً هیچ تیمی از فوتبال بانوانی در کشور شروع به تمرین نکرده است، البته برخی صحبت‌ها از تمرین تیم ذوب آهن از اواخر خرداد ماه بود، ولی آنها هم هنوز تمریناتشان را شروع نکرده‌اند.
فرهمند با اشاره به اینکه هرچه تلاش کنیم باز هم کمتر از فوتبال مردان دیده می‌شویم، تاکید کرد: در مورد نقل و انتقالات در همین اصفهان برای بازیکن فوتبال مردان مثل سعید آقایی سپاهان 1.5 میلیارد تومان برای دریافت رضایت نامه پرداخت می‌کند، این در حالی است که با این پول می‌توان سه تیم فوتبال بانوان ایجاد کرد، البته من نمی‌گویم چرا این پول‌ها پرداخت می‌شوند نه! بلکه معتقدم اگر می‌خواهیم ورزش بانوان و فوتبال آنها پیشرفت کند باید به فوتبال بانوان نگاه هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مدیرعامل و حامی مالی باشگاه ما هنوز هیچ چیز را مشخص نکرده‌اند که آیا می‌خواهند تیم داری کنند یا خیر؟ تاکید کرد: واقعاً هیچکس جوابگو نیست. زمانی گفتند تیم سپاهان می‌خواهد امتیاز آینده سازان را بخرد ولی در خصوص این موضوع هم حتی ما را در جریان نمی‌گذارند.
این بازیکن ملی پوش تیم ملی بانوان فوتبال ایران اظهار کرد: از تیم‌های خارجی هم پیشنهاد داشتم ولی اولویتم بازی در ایران است. می‌خواهم بدنم آماده‌تر بشود و بعد در تست‌های پزشکی آنها شرکت کنم.
فرهمند گفت: من همچنان 80 درصد از فصل گذشته خود طلبکار هستم و فقط تاکنون 5 میلیون تومان دریافتی داشته‌ام. می دانم که در همه جای دنیا بین قرار دادهای بانوان و آقایان اختلاف هست ولی هیچگاه بانوان در دنیا از نظر امکانات فاصله زیادی با آقایان ندارند، حرف ما این است که در ایران فقط 10 درصد آن امکاناتی که به آقایان می‌دهید را به فوتبال بانوان بدهید و بعد نتایج آن را ببینید.
وی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نیز برای بانوان خیلی وضعیت خوبی ندارد ما همچنان حق الزحمه های رفت و برگشت به جام ملت‌های آسیا را از این فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار