برگزاری نشست چالش مالیات ستانی در اتاق بازرگانی اصفهان

دبیر کمیسیون سیاستگذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نشست تخصصی استان اصفهان و چالش مالیات ستانی ۳۱ تیر ماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

دبیر کمیسیون سیاستگذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نشست تخصصی استان اصفهان و چالش مالیات ستانی ۳۱ تیر ماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سید رضا صفوی با اعلام این خبر، افزود: نشست تخصصی استان اصفهان و چالش های مالیات ستانی با دعوت از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولین ارشد استان، اعضا و منتخبین شورای اسلامی اصفهان و فعالین برتر اقتصادی استان ۳۱ تیر ماه در محل تالار اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی اصفهان با نقد کارایی پایین سیستم مالیاتی کشور، حجم بزرگ دولت و هزینه های مترتب آن و وجود نظام ناعادلانه و ضد مولد تولید و اشتغال، اقدام به انجام پروژه مطالعاتی، تحلیلی و تحقیقی در خصوص نظام مالیات استان، نحوه تشکیل سبد مالیاتی و میزان و چگونگی اخذ و تاثیرات قابل ملاحظه آن بر نحوه تداوم و استمرار فعالیت بخش های مختلف اقتصادی کرده است.

دبیر کمیسیون سیاستگذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان بیان داشت: در این نشست تخصصی که با شرکت احسان سلطانی مشاور کمیسیون صنایع اتاق ایران و به استناد بر منابع و ماخذ رسمی کشور استخراج و ارائه می گردد، راهکارهای اصلاحی و پیشنهادات کاربردی جهت بهره مندی تصمیم سازان نظام و تحلیلگران اقتصادی و مدیران و کارشناسان ارشد استان و جامعه فعالین اقتصادی بیان خواهد شد.

گفتنی است این نشست تخصصی فردا شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل تالار اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار