دستگیری سارقان میلیاردی منازل اصفهان

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل و کشف هفت میلیارد رالئ اموال مسروقه خبر داد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل و کشف هفت میلیارد رالئ اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ ستار خسروی در این رابطه، اظهار كرد: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یك سری اقدامات تخصصی سه نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح كرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به سرقت هفت میلیارد رالا اموال از منازل شهروندان در شهر اصفهان اعتراف كردند. در این خصوص پرونده تشكیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

خسروی به شهروندان توصیه کرد: گاو صندوق مکان مناسبی برای نگهداری اموال با ارزش نیست مگر اینکه در جای مناسبی مخفی شده باشد. از نگهداری وجه نقد و طلا و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید. در هنگام خروج از منزل اگر با خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید. در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان‌ها حساس باشید و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار