اجرای طرح های سرمایه گذاری با بیش از 12000 میلیارد ریال در شهرداری شاهین شهر

با هماهنگی های صورت گرفته از سوی واحد مدیریت طرح ، برنامه و سرمایه گذاری شهرداری شاهین شهر و کمیسیون عالی سرمایه گذاری شهرداری ، دو تن از مدیران عامل شرکت های خارجی نشستی با شهردار شاهین شهر برگزار کردند.

اصفهان امروز: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی واحد مدیریت طرح ، برنامه و سرمایه گذاری شهرداری شاهین شهر و کمیسیون عالی سرمایه گذاری شهرداری ، دو تن از مدیران عامل شرکت های خارجی نشستی با شهردار شاهین شهر برگزار کردند.
شهردار شاهین شهر در این نشست که با حضور اعضای شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد گفت: به دلیل جمعیت روزافزون و نیز ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شاهین شهر، بحث سرمایه گذاری در این شهر نقش اساسی را ایفاء نموده است.
حسین امیری افزود: شهرداری شاهین شهر آمادگی دارد تا در زمینه های گردشگری ، مراکز تجاری، خدماتی ، توریستی و تفریحی، ورزشی و حمل نقل آمادگی با سرمایه گذاران همکاری داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته مدیریت شهری یک رویکرد جدیدی به نام رویکرد استفاده از بخش خصوصی در اجرای طرح های سرمایه گذاری با بیش از 12000 میلیارد ریال تعریف نموده که خوشبختانه تاکنون از این مقدار بیش از 3500 میلیارد ریال آن احداث و یا در حال اجراست.

سرمایه گذاران شرکت های خارجی نیز در این نشست آمادگی کامل خود را در صورت ایجاد تفاهم برای سرمایه گذاری در شاهین شهر اعلام و ابراز امیدواری کردند که پس از مطالعات و کارشناسی های لازم تفاهم نامه های فی مابین منعقد شود.

گفتنی است سرمایه گذاران خارجی پس از نشست از پروژه های فعال سرمایه گذاری شهرداری شاهین شهر بازدید کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار