کلنگ مدرسه اوتیسم اصفهان به زمین زده شد

رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: کلنگ مدرسه اوتیسم اصفهان در شهرک ولی عصر به زمین خورد و این مرکز در بازه زمانی یک ساله تحویل دانش آموزان با نیازهای خاص می‌شود.

کلنگ مدرسه اوتیسم اصفهان به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه، عملیات اجرایی مدرسه اوتیسم اصفهان با همت بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با حضور جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

این مدرسه به مساحت هزار و ۷۰۰ متر در ناحیه سه آموزش‌ و پرورش اصفهان، واقع در شهرک ولیعصر به بهره‌برداری خواهد رسید. زمین ساخت این مدرسه توسط آموزش‌ و پرورش استان اصفهان برای پیشبرد ساخت مدرسه اوتیسم در اختیار بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان قرار گرفته است که اعتبار برآورد شده برای مدرسه اوتیسم اصفهان سه میلیارد تومان است.

شهرام فرجی رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در این مراسم با اشاره به اینکه جامعه هدف بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان ایتام، زنان سرپرست خانوار، زندانیان و همه نیازمندان جامعه است، افزود: در این راستا باید یادآور شوم که این بنیاد ساخت و ساز مراکز آموزشی و درمانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح کشور دو هزار و ۷۰۰ نفر در ۱۰ شعبه از بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شاغل هستند، تصریح کرد: این بنیاد در حال حاضر ۱۵ هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مدرسه اوتیسم اصفهان را در کمتر از یک سال به بهره برداری خواهیم رساند، افزود: پس از ساخت این مدرسه ساخت مرکز بهداشتی را نیز انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار