اصفهان، میزبان گردهمایی بزرگ مدیران الماسی

بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران الماسی، 19 مرداد 96 در اصفهان برگزار خواهد شد. این رویداد بزرگ مدیریتی آموزشی در سالن یک‌هزار نفری مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر و با حضور استادانی همچون پروفسور صدرالدین نجاتی گیلانی، دکتر احمد روستا (پدر علم بازاریابی ایران)، دکتر احد حیدری و حسین طاهری برگزار می‌شود.

اصفهان‌امروز: بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران الماسی، 19 مرداد 96 در اصفهان برگزار خواهد شد. این رویداد بزرگ مدیریتی آموزشی در سالن یک‌هزار نفری مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر و با حضور استادانی همچون پروفسور صدرالدین نجاتی گیلانی، دکتر احمد روستا (پدر علم بازاریابی ایران)، دکتر احد حیدری و حسین طاهری برگزار می‌شود. سپهر شکریان دراین‌ارتباط گفت: مراسم رونمایی و نشست خبری این رویداد بزرگ در تاریخ 27 تیرماه با حضور جمعی از مدیران ارشد بخش‌های خصوصی و دولتی و اصحاب رسانه در مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه روند رو به رشد سطح علمی مدیران باعث شد تا قدم در مسیر برگزاری دومین گردهمایی مدیران الماسی گذاشته شود، افزود: تلاش بی‌وقفه همکاران ما در موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم برای برگزاری این گردهمایی نشان از بی‌همتا بودن این گردهمایی دارد و امید است بتوانیم در راستای توانمندسازی مدیران گامی روبه‌پیشرفت برداریم. سید سپهر موسوی‌زاده، دبیر اجرایی این گردهمایی نیز در ادامه به حضور و استقبال بی‌شائبه مدیران اشاره کرد و از تمامی کسانی که این مسیر را هموار کردند قدردانی کرد.

بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران در اصفهان

موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم، بعد از تجربه موفق نخستین گردهمایی مدیران الماسی در 5 اسفند 95 بر آن شد تا باهدف توانمندسازی مدیران الماسی، دومین گردهمایی را در 19 مرداد 96 برگزار کند. به همین منظور این موسسه از استادان مطرح و مؤثر کشور مانند دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران دعوت کرده تا پیرامون مسائل مختلف ایراد سخنرانی کند. پروفسور گیلانی در مورد فروش پایدار در فضای فرا رقابتی، دکتر احد حیدری درباره از خوب به عالی ویژه مدیران و حسین طاهری، ماندگاری در فضای کسب‌وکار را توضیح می‌دهند. امید است بتوانیم در راستای بالا بردن سطح آگاهی مدیران ارزشمند کشورمان مؤثر باشیم. سپهر شکریان در ادامه افزود: از همین موقعیت استفاده می‌کنم و به‌تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های بخش خصوصی و دولتی پیشنهاد می‌دهم جهت بالا بردن سطح آگاهی و عملکرد سازمان خود به همراه کارمندانشان در این گردهمایی شرکت کنند؛ همچنین جهت ثبت‌نام می‌توانند با موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم به شماره 36282801 تماس بگیرند.

فن‌آوران حکیم مجری بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران

به گفته دبیر اجرایی این رویداد بزرگ مدیریتی آموزشی، موسسه فن‌آوران حکیم باسابقه بالای 10 سال درزمینه برگزاری دوره‌های مدیریتی و همچنین برگزاری گردهمایی‌های متعدد ویژه مدیران، امسال هم بزرگ‌ترین گردهمایی ویژه مدیران را در اصفهان برگزار خواهد کرد. سید سپهر موسوی زاده افزود: با توجه به بزرگ بودن این رویداد دو ماه پیاپی من و همکارانم در جهت بهتر برگزار شدن این گردهمایی تمام تلاشمان را کردیم و امیدواریم که درنهایت سربلند باشیم. همان‌طور که سال گذشته دوستان و مدیران ارجمند سازمان‌ها و ارگان‌ها و... بخش خصوصی و دولتی ما را حمایت کردند انتظار داریم امسال هم همانند سال گذشته ما را همراهی و از نظرات سازنده خود بی‌بهره نگذارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار