روایت جالب وزیر بهداشت از معاینه چشم دو سیاستمدار

وزیر بهداشت با اشاره به معاینه چشم محمدرضا عارف و غلامعلی حداد عادل به نکته جالبی درباره جریانات سیاسی چپ و راست اشاره کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به معاینه چشم محمدرضا عارف و غلامعلی حداد عادل به نکته جالبی درباره جریانات سیاسی چپ و راست اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مطلبی با عنوان «کاش چپ و راست نمی‌شدیم» در کانال تلگرامی خود آورده است:‌» طی روزهای اخیر رخداد جالب توجهی برایم پیش آمد و آن اینکه چشم‌های دو دوست قدیمی و از نام‌آوران عرصه سیاست، دکتر عارف و دکتر حداد عادل را هم‌زمان معاینه کردم؛ مشخص شد چشم راست دکتر عارف و چشم چپ دکتر حداد تار می‌بیند و هر دو به جراحی نیاز دارند. به طنز به آن دو بزرگوار گفتم، مشکل جدی کشور در معاینه چشم‌پزشکی شما بروز و ظهور کرده است! و توضیح دادم که جریانات سیاسی، به‌واقع خود و کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده‌اند. تجربه سی‌وهشت سال گذشته نشان داده برای پیشرفت، نیاز به همه امکانات و سرمایه‌های کشور داریم؛ چپ و راست و میانه باید دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات حل شود و در شرایط امروز جهان و منطقه، این نیاز بیش از همیشه محسوس است. امیدوارم با روشن شدن چشم راست جناب عارف و چشم چپ جناب حداد عادل، چپی‌ها و راستی‌ها بیش‌تر به افق‌های دور توجه نمایند؛ دوستان و دشمنان کشور را دقیق‌تر رصد کنند؛ زیبایی‌ها را بیشتر ببینند و به‌جای فرصت‌های کوتاه‌مدت جناحی به منافع بلندمدت ملی و آرمان‌های بلندی بیندیشند که برای تحقق آن‌ها خون‌های عزیزی ریخته و جان‌های شیرینی تقدیم شده است».


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار