کاوه در بهترین حالت به ذوب‌آهن رسید

مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن کمتر از یک هفته پس از گلزنی در شهرآورد پایتخت و ایفای نقش پُررنگ در پیروزی مهم استقلال رویارویی با تیم سابقش را تجربه خواهد کرد.

کاوه در بهترین حالت به ذوب‌آهن رسید

به گزارش ایمنا، نزدیک به پنج ماه پیش کاوه رضایی در هفته هفتم لیگ برتر برای اولین بار رویارویی با ذوب‌آهن را با پیراهن استقلال تجربه کرد. بازی برگشت 2 تیم اما از آن نظر مسابقه ویژه‌تری برای کاوه به حساب می‌آید که ضمن آن مهاجم سابق ذوب‌آهن در بازگشت به ورزشگاه فولادشهر خاطرات خود را تجدید خواهد کرد.
رضایی که دوران به نسبت موفقی را در ذوب‌آهن سپری کرد با اتمام قراردادش مورد توجه باشگاه‌های مختلف قرار گرفت و در نهایت به استقلال پیوست. کاوه که با سروصدای زیاد به عضویت تیم پُرطرفدار پایتخت در آمد اما تا همین اواخر خیلی توقعات را برآورده نکرده بود.
این بازیکن 24 ساله اکنون با 7 گل و 6 پاس گل در مجموع آمار راضی‌کننده‌ای از خود در لیگ شانزدهم به جای گذاشته است اما اوج کار او وقتی بود که هفته پیش در اواخر نیمه اول شهرآورد دروازه پرسپولیس را گشود تا شانس استقلال برای پیروزی در دیدار حیثیتی به شکل چشمگیری افزایش یابد.
کاوه که با گلزنی در شهرآورد نزد هواداران استقلال محبوب شده است در بهترین شرایط ممکن به تیم سابقش می‌رسد و بازی در ورزشگاه آشنای فولادشهر را این بار به عنوان بازیکن حریف تجربه خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار