اشکانی: نباید از شکست‌های احتمالی فاجعه بسازیم

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه سعید عبدولی می‌تواند طبق قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی نتایج خوبی را به دست بیارود، گفت: او مصمم است بهترین کشتی‌ها را ارائه دهد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه سعید عبدولی می‌تواند طبق قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی نتایج خوبی را به دست بیارود، گفت: او مصمم است بهترین کشتی‌ها را ارائه دهد.

علی اشکانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فرنگی‌کاران ایران در راه آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی پاریس، اظهار کرد: اولین اردو برای آماده‌سازی کشتی‌گیران جهت حضور در مسابقات جهانی پاریس به پایان رسید و ان‌شاء‌الله دو اردوی دیگر تا زمان اعزام به این رقابت‌ها پیش رو خواهیم داشت. این اردو پس از رقابت‌های سنگین مسابقات انتخابی تیم‌ ‌ملی برگزار و باعث شد کشتی‌گیران با خستگی زیادی وارد اردو شوند؛ اما رفته رفته شرایط بهتر شد و به اهدافی که داشتیم دست پیدا کردیم.سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه در اردوی باقی‌‌مانده بیشتر تمرکز کادرفنی آماده‌سازی روحی روانی کشتی‌گیران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ است، گفت‌: به لحاظ آمادگی جسمانی، فرنگی کاران اردوهای زیادی را پشت سر گذاشتند و در شرایط خوبی به سر می برند. کمتر از یک ماه تا مسابقات جهانی پاریس زمان داریم و هدفمان این است که بیشتر بر روی مسائل روحی و روانی و انگیزشی کشتی‌گیران کار کنیم تا آنها به خوبی مهیای حضور در این مسابقات شوند.وی درباره مصدومان اردوی تیم‌ ‌ملی نیز، خاطر نشان کرد: به‌ هر حال مصدومیت جزئی از رشته سنگینی مثل کشتی است. چند تن از کشتی‌گیران ما با مصدومیت‌های مختلف دست به گربیان هستند، اما خدا را شکر در این زمینه مشکل حادی وجود ندارد.اشکانی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ ‌ملی در وزن ۷۵ کیلوگرم، اظهار کرد: انتخابی این وزن روز جمعه برگزار می‌شود و سعید عبدولی که به دلیل مصدومیت غایب مسابقه انتخابی بود، باید مقابل نفرات برتر این وزن کشتی بگیرد تا ان‌شاء‌الله چهار نفر نهایی برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شوند.سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی درباره شرایط سعید عبدولی، گفت‌: عبدولی از روز اول اردو در تمرینات حاضر شد و با انگیزه زیادی تمرینات را پشت سر گذاشت. او بسیار خوب و با انگیزه کار می‌کند و مصمم است بهترین کشتی‌هایش را به نمایش بگذارد. مطمئنا عبدولی می‌تواند با توجه به قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.اشکانی در پایان درباره پیش‌بینی خود از نتایج فرنگی کاران ایران در مسابقات جهانی گفت‌: کار سختی در این رقابت‌ها پیش رو داریم، چرا که سطح مسابقات جهانی با رقابت های دیگر متفاوت است؛ اما فرنگی کاران ایران جزو بهترین‌های جهان هستند و مطمئنا با جان و دل به روی تشک خواهند رفت تا بهترین نتایج را به دست بیاورند. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات به نتایج قابل قبول دست پیدا کنیم.هدف نهایی ما میدان دادن به جوانان با انگیزه برای حضور موفق در المپیک 2020 است که این امر نیاز به زمان و صبر کافی دارد.نباید از شکست‌های احتمالی در راه کسب موفقیت در المپیک 2020 فاجعه بسازیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار