سمیه شهبازی: استرس قهرمانی در لیگ را دارم

درحالی‌که چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بیشتر باقی نمانده است، تیم فوتبال آینده‌سازان در رقابتی تنگاتنگ با شهرداری بم برای صدرنشینی جدال می‌کند.

سمیه شهبازی: استرس قهرمانی در لیگ را دارم

این دو تیم بازی برگشت خود را در پیش دارند که هفته جاری برگزار خواهد شد و به‌نوعی سخت‌ترین دیدار هر دو تیم همین دیدار است که می‌تواند تعیین‌کننده نتایج نهایی باشد البته به شرطی که هردو تیم مابقی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر بگذراند. در 14 بازی انجام‌شده تاکنون اگرچه تعداد گل‌های زده توسط بمی‌ها بیشتر بوده اما یک باخت در کارنامه این تیم باعث شده تا با یک امتیاز کمتر در سایه و زیر پای آینده‌سازان قرار بگیرد؛ اما آینده‌سازان میهن نجف‌آباد که در این هفته‌های پایانی حامی مالی پیداکرده، باروحیه‌ای مضاعف قدم به میدان‌های بازی گذاشته و درصدد حفظ این اختلاف و بالا بردن جام قهرمانی است.

حمایت موتوسل از تیم ما روحیه مضاعف ایجاد کرد

سمیه شهبازی سرمربی جوان تیم آینده‌سازان دراین‌باره می‌گوید: سال گذشته درست در همین موقع از فصل تیم ما درگیر مشکلات مالی شد و این مسئله در کسب نتایج و عدم قهرمانی تیم ما تأثیرگذار بود اما اکنون با حمایت «موتوسل» از ما وضعیت خیلی خوبی به وجود آمده و روحیه مضاعفی به تیم داده‌شده است. شهبازی ادامه می‌دهد: پیش از بازی مقابل سیرجان پاداشی به بازیکنان و کادر تیم داده‌شده که تأثیر زیادی در ارتقای روحیه بازیکنان داشت. شهبازی درباره بازی‌های باقی‌مانده تا پایان فصل می‌گوید: در حال حاضر جدی‌ترین رقیب ما تیم شهرداری بم است که با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد و ما باید پس‌ازاین هفته استراحتمان، ابتدا به مصاف خیبر خرم‌آباد رفته و پس‌ازآن میزبان شهرداری بم در اصفهان باشیم. بازی انتهایی‌مان هم با قشقایی شیراز خواهد بود. ما در بازی رفت مقابل تیم بم به مساوی 1 بر 1 رسیدیم که در بازی برگشت اگر بازهم مساوی کنیم و دو بازی دیگرمان را پیروز شویم قطعاً قهرمان رقابت‌ها خواهیم بود. سرمربی تیم آینده‌سازان درباره وضعیت مسابقات در نیم‌فصل دوم اظهار می‌کند: در دور برگشت بازی‌ها تمامی تیم‌هایی که در مقابل ما قرارگرفته‌اند باانگیزه بالایی بازی می‌کنند و این مسئله کمی کار ما را سخت کرده است اما امیدواریم که در بازی‌های باقیمانده بتوانیم به آنچه از ابتدا برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده بودیم دست‌یابیم و این مهم چیزی نیست جز کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور.

تیم ملی ترکیب اصلی ارنج آینده‌سازان

درحالی‌که رقابت‌های لیگ و جدال برای صدرنشینی به اوج هیجان خود رسیده است، تیم ملی فوتبال بانوان نیز مدتی است که در رده بزرگسالان و جوانان اردوهای خود را آغاز کرده و تاکنون اصفهانی‌ها در تیم ملی حضور پررنگی داشته‌اند. در این رهگذار سهم آینده‌سازانی‌ها بیشتر از دیگر تیم‌ها بوده به‌طوری‌که 10 بازیکن این تیم در اردوی ملی بزرگ‌سالان و چهار بازیکن هم در اردوی جوانان فراخوانده شده‌اند. سمیه شهبازی که به‌عنوان کمک‌مربی تیم ملی زیر 19 سال نیز مشغول به فعالیت است دراین‌باره می‌گوید: در حال حاضر به‌جز دفاع راست، تمام ارنج اصلی تیم من در اردوی ملی حضور دارند و خود را برای رقابت‌های آسیایی 14 فروردین آماده می‌کنند که مقررشده دیداری با تیم اوکراین داشته و پس‌ازآن ترکیب 23 نفر اصلی تیم مشخص شوند. تیم جوانان هم اواخر اسفند به روسیه اعزام‌شده و بازی‌های تدارکاتی و آماده‌سازی خود را خواهد داشت تا بدین ترتیب شناخت ما نیز از این بازیکنان بیشتر شود. وی ادامه می‌دهد: من و خانم مدایم‌زاده سرمربی تیم ذوب‌آهن که اکنون مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی است، در لیگ رقیب یکدیگر هستیم اما در تیم ملی همکاریم و ایشان از بنده تجربه بسیار بیشتری دارند. من هم به‌نوبه خود بهترین تلاشم را خواهم کرد اما در حال حاضر درگیر استرس‌ها و فشار مسابقات لیگ هستم و هنوز فراغتی برای لذت بردن از تجربه حضور در کادر فنی تیم ملی پیدا نکرده‌ام که امیدوارم با کسب قهرمانی تیم آینده‌سازان در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باانگیزه‌ای دوچندان در تیم ملی تأثیرگذار باشم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار