مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن : قطعا در وزنه‌برداری تیمداری نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: سه سال از تیم وزنه‌برداری حمایت کردیم و سهمیه جام باشگاه‌ها را هم به دست آوردیم اما چون فدراسیون وزنه‌برداری هیچ حمایتی در این مدت از تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن نکرد، باشگاه هم امسال از این تیم حمایت نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: سه سال از تیم وزنه‌برداری حمایت کردیم و سهمیه جام باشگاه‌ها را هم به دست آوردیم اما چون فدراسیون وزنه‌برداری هیچ حمایتی در این مدت از تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن نکرد، باشگاه هم امسال از این تیم حمایت نمی‌کند.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد تصمیم این باشگاه برای عدم تیمداری در رشته وزنه‌برداری با وجود سه قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر، اظهار کرد: بنا به تصمیم هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن امسال قصد تیمداری در رشته وزنه‌برداری را نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن موفق به کسب سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا شده و سه قهرمانی لیگ به‌دست آورده و حیف است باشگاه ذوب‌آهن از این تیم حمایت نکند، بیان کرد: نه حیف نیست. این تیم را باشگاه ذوب‌آهن قهرمان کرده و فدراسیون وزنه‌برداری هم از این تیم حمایت نکرده است. اسپانسر دیگری باید برای حمایت از این تیم وارد شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان هم هست و باید بیشتر از اینها از نماینده اصفهان در لیگ وزنه‌برداری حمایت کند، گفت: من سه سال از این تیم حمایت کردم. فدراسیون‌های ورزشی در کشور ایجاد شده‌اند تا به باشگاه‌ها کمک کنند و از باشگاه‌ها انتظار تیمداری نیست.

وی اضافه کرد: از فدراسیون وزنه‌برداری سوال کنید در سه سالی که باشگاه ذوب‌آهن از نماینده استان اصفهان در لیگ حمایت کرد، چه حمایتی از باشگاه ذوب‌آهن انجام داده است؟ فدراسیون وزنه‌برداری حتی حاضر نشد چهار صفحه ۲۵ کیلوگرمی در اختیار باشگاه ذوب‌آهن قرار دهد. ما که نمی‌توانیم به تنهایی هزینه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: یکی از دلایل عدم تیمداری باشگاه ذوب‌آهن در وزنه‌برداری، حمایت نکردن فدراسیون وزنه‌برداری از باشگاه ذوب‌آهن است و دلیل دیگر نیز مشکلات اقتصادی است و به همین خاطر هم در حال حاضر قصد فعالیت در رشته وزنه‌برداری را نداریم.

آذری در پاسخ به این سوال که چرا بسیاری از باشگاه‌ها تنها در رشته فوتبال تمایل به هزینه کردن دارند، گفت: نمی‌دانم چرا! این سوال را باید از مردم بپرسید که چرا به رشته فوتبال علاقه‌مند هستند.

وی در مورد اینکه در میان رشته‌های ورزشی که تحت پوشش باشگاه ذوب‌آهن هستند تنها وزنه‌برداری سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده، بیان کرد: جوری می‌گویید برای باشگاه کسب سهمیه کرده که انگار این کار را کسی دیگر انجام داده و امتیاز آن را به باشگاه ذوب‌آهن داده است. من مدیرعامل باشگاه هستم و این سهمیه را هم خودم برای باشگاه کسب کرده‌ام.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: با وجود اینکه امروز آخرین مهلت اعلام اسامی وزنه‌برداران به فدراسیون و ارائه قراردادها است، باشگاه ذوب‌آهن عدم تیمداری در این رشته را به طور قطعی اعلام می‌کند و هر باشگاه یا حامی مالی می‌تواند امتیاز این رشته را برای خود ثبت و از این تیم حمایت کند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار