16 کشته و مصدوم در تصادفات روز گذشته استان اصفهان

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تصادفات جاده‌ای یک شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان 16 نفر کشته و مصدوم بر جای گذاشتند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تصادفات جاده‌ای یک شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان 16 نفر کشته و مصدوم بر جای گذاشتند.

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص تلفات جاده‌ای تصادفات 24 ساعت گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: در پی اعلام حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت در زیرگذر شهید عرب خیابان کاوه شهر اصفهان در ساعت 17 و 11 دقیقه عصر روز گذشته به اورژانس 115 اصفهان، واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه رانندگی، یک مرد جان خود را از دست داد، افزود: در این حادثه چهار نفر شامل یک مرد و سه زن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، به بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و غرضی منتقل شدند.

* واژگونی پراید در جاده شاهین‌شهر یک کشته و 4 مجروح برجا گذاشت

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در رابطه با حادثه واژگونی پراید در شاهین‌شهر تصریح کرد: این حادثه ساعت 13 و 49 دقیقه روز گذشته به اورژانس 115 اعلام و به دنبال آن واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این سانحه، یک مرد میان‌سال جان خود را از دست داد، ادامه داد: در این حادثه چهار نفر شامل یک مرد، دو زن و یک کودک نیز مصدوم و پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

* 6 نفر در واژگونی خودروی سواری در جاده سگزی-کوهپایه مصدوم شدند

راستین در رابطه با در واژگونی خودروی سواری در جاده سگزی-کوهپایه تأکید کرد: این حادثه ساعت عصر شنبه رخ داد و در جریان آن 2 مرد، 2 زن، یک نوجوان و یک کودک مصدوم شدند.

وی ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، به بیمارستان‌های الزهرا (س) و فارابی منتقل شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار