رییس فدراسیون کوهنوردی: اصفهان باید جز سه رتبه برتر کشور باشد

زارعی گفت: امیدوارم به جای اینکه اصفهان در تلفات کوه صفه در کشور پیشگام باشد در آموزش استعدایابی و غیره به اصفهان افتخار کنیم.

زارعی گفت: امیدوارم به جای اینکه اصفهان در تلفات کوه صفه در کشور پیشگام باشد در آموزش استعدایابی و غیره به اصفهان افتخار کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، رضازارعی امروز (یکشنبه) در مجمع انتخابات رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان که در سررای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: مجاورت استان اصفهان با استان های دارای قلل مرتفع، باعث مرکزیت این استان در کشور شده و از نظرسابقه به ویژه در هیمالیانوردی و سنگ‌نوردی یکی از استانهای برتر کشور است. اما متاسفانه تغییرات در هیئت، این استان را رنج داده و شاهد نبود ثبات مدیریت در هیئت این استان بوده ایم.
وی ادامه داد: بوژمهرانی فرد اخلاق‌مداری بود که دو سال در هیئت فعالیت کرد، اما فشارهایی که از جامعه کوهنوردان به وی شد، او را مجبور به استعفا کرد. متاسفانه همدلی و همفکری در کوهنوردی استان وجود نداشت. اما این استان پتانسیل‌های زیادی دارد و نشان داده که اگر حتی رییس بالای سرش نباشد، آنقدر به بلوغی رسیده که می‌تواند خودش را بالا بکشد.
زارعی گفت: امیدوارم به جای اینکه اصفهان در تلفات کوه صفه در کشور پیشگام باشد در آموزش استعدایابی و غیره به اصفهان افتخار کنیم و شاهد تحول در کوهنوردی استان باشیم.
وی با بیان اینکه هیئت استان اصفهان رتبه 8 کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: اصفهان باید جز سه رتبه برتر کشور باشد، بات وجود این که بهترین یخنوردان از استان اصفهان هستند اما متاسفانه هیچ گونه حمایتی از این ورزشکاران نمی شود.
رئیس فدراسیون با اشاره به موفقیت‌های شش ماه گذشته، ادامه داد: ما افتخارات زیادی کسب کردیم که رشته‌های دیگر باید خوابش را ببینند. کسب مدال برنز تیمی قهرمانی جهان در رشته کوهنوردی و ده صعود به قلل 8 هزار متر به بالای دنیا را داشتیم. همچنین این فدراسیون در سال 95 به عنوان برترین معاونت توسعه ورزش همگانی انتخاب شد. به لحاظ کیفیت آموزش نیز بعد از فدراسیون تکواندو بهترین فدراسیون شناخته شدیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار