عابدی: جام جهانی نگاه من رابه بسکتبال تغییر داد

ملی پوش اصفهانی تیم ملی جوانان با اشاره به حضور در مسابقات جهانی مصر گفت: تجربه خوبی برای من رقم خورد، فکر می‌کنم هر کسی دوست داشته باشد که پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشد، نگرش من بعد از این مسابقات تغییر کرد.

ملی پوش اصفهانی تیم ملی جوانان با اشاره به حضور در مسابقات جهانی مصر گفت: تجربه خوبی برای من رقم خورد، فکر می‌کنم هر کسی دوست داشته باشد که پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشد، نگرش من بعد از این مسابقات تغییر کرد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان میثم عابدی بازیکن اصفهانی تیم ملی جوانان که به همراه این تیم در مسابقات جام جهانی مصر حضور شرکت کرد در خصوص مسابقات جهانی مصر، اظهار کرد: تجربه خوبی برای من رقم خورد، فکر می‌کنم هر کسی دوست داشته باشد که پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشد، من هم از این قضیه مستثنی نیستم و افتخار می‌کنم که من لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی شدم.
وی افزود: مسابقات جام جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده با حداکثر آمادگی به این رقابت‌ها آمده بودند، هر بازی شرایط خاص خودش را داشت اما از مسابقات درس‌های بسیاری آموختم.
عابدی در خصوص شرایط بازی با آمریکا گفت: بازی مقابل آمریکا سخت‌ترین بازی ما بود، در دو کوارتر اول با اختلاف کمی با آمریکا بازی می‌کردیم اما در کوارتر سوم اختلاف زیاد شد و ۱۰۸ بر ۴۸ بازی را واگذار کردیم، هرچند معتقدم اگر تجربه بیشتری داشتیم می‌توانستیم اختلاف را کم کنیم. در کل می‌توانستیم با نتایج بهتری مسابقات را به پایان رسانیم.
عابدی که با ۲ متر و ۱۶ سانتیمتر بلند قدترین بازیکن جام جهانی بود تصریح کرد: جام جهانی تمام شد اما نگاه من را به بسکتبال تغییر داد، و فهمیدم که برای کسب موفقیت هر ثانیه باید تلاش کرد.
ملی پوش اصفهانی ادامه داد: از این به بعد به فکر آینده هستم، شرایط سنی من در رده امید قرار گرفته و امیدوارم باز هم به تیم ملی دعوت شوم.
وی با اشاره به گذشته خود گفت: از ۱۳ سالگی در باشگاه فولاد ماهان زیر نظر آقای عارف زاده بسکتبال را آغاز کردم، سختی‌های زیادی کشیدم تا به اینجا رسیدم، اما یاد گرفتم که باز هم باید تلاش کنم و پشتکار داشته باشم.
وی خاطر نشان کرد: در این سال‌ها افراد زیادی برای من زحمت کشیدند، از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که نقش بسیار پر رنگی در موفقیتم داشتند، همچنین سپاسگزارم از آقای داوری رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان و یک تشکر ویژه از آقایان عارف زاده و شمس دارم که به عنوان مربی همیشه مشوق من بودند و اشتیاق من به بسکتبال را هروز بیشتر می‌کنند.
عابدی که پست "سنتر بازی می کند با ۲۱۳ سانتیمتر بلندترین بازیکن حاضر درجام جهانی بسکتبال جوانان در مصر معرفی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار