روبات زبان آموز از راه رسید

یک شرکت ژاپنی به تازگی روبات جدیدی ابداع کرده است که به کاربران کمک می کند تا مهارت آموزش زبان های مختلف را بدون نیاز به فرد دیگر یاد بگیرند.

روبات زبان آموز از راه رسید

به گزارش ایمنا و ترجمه از سی نت، روبات هوشمند " Casio " به علاقه مند یادگیری زبان های مختلف هستند کمک می کند تا بدون نیاز به فرد دیگر مهارت های یادگیری خود را افزایش دهند.
این روبات که کار سخت زبان آموزی را برای افراد آسان می کند مجهز به یک نمایشگر جالب است که نقش مربی و هم کلاسی را همزبان بازی می کند و جملات محاوره ای که افراد در منزل و یا حتی هنگام پیاده روی در مسیر با خود تمرین می کنند را به آنها می آموزد.
قد این روبات زبان آموز حدود 11 سانتی متر است و ضخامت ان از یک قوطی نوشابه هم کمتر است. این در حالی است که کاربران با لمس قسمت سر روبات می توانند از امکانات یادگیری مکالمهف تکرار جملات، حل جدول، تکرار جملات، آموزش دستور زبان، تلفظ صحیح کلمات و...بهره مند شوند.
از دیگر ویژگی های روبات هوشمند می توان به قابلیت اتصال وای فای و سازگاری با اپلیکیشن های تلفن همراه برای پیشرفت در یادگیری زبان اشاره کرد. این روبات ژاپنی که به منظور کمک به زبان اموزان ژاپنی ابداع شده است،از دیکشنری منحصر به فرد ژاپنی- انگلیسی برخوردار است و در آینده نزدیک به زبان های مختلف مجهز می شود. قیمت روبات زبان آموز 260 دلار برآورد شده است و از 24 ماه جاری در سایت آمازون آماده فروش است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار