برگزاری سومین جشنواره تئاتر شهر نطنز را بانشاط و پویا کرد

رئیس شورای اسلامی شهر نطنز گفت: برگزاری سومین جشنواره تئاتر، شهر نطنز را بانشاط و پویا کرد که جا دارد از سید محسن تجویدی شهردار نطنز و علی ترابیان دبیر جشنواره و رئیس انجمن هنرهای نمایشی تقدیر و تشکر کرد.

اصفهان امروز: رئیس شورای اسلامی شهر نطنز گفت: برگزاری سومین جشنواره تئاتر، شهر نطنز را بانشاط و پویا کرد که جا دارد از سید محسن تجویدی شهردار نطنز و علی ترابیان دبیر جشنواره و رئیس انجمن هنرهای نمایشی تقدیر و تشکر کرد.
عباس کوچه فاره در مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز اظهار داشت: برگزاری سومین جشنواره تئاتر، شهر نطنز را بانشاط و پویا کرد که جا دارد از سید محسن تجویدی شهردار نطنز و علی ترابیان دبیر جشنواره و رئیس انجمن هنرهای نمایشی تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: از شهردار نطنز تشکر ویژه ای می کنیم که در چهار سال گذشته هم در مسائل عمرانی و توسعه شهری کوشا بودند و هم به حق نیازهای معنوی، هنری و فرهنگی مردم را تشخیص دادند و با ابتکار جشنواره تئاتر استانی کوثر را پایه گذاری کردند که مورد رضایت همشهریان بوده و هست و امیدواریم این جشنواره ادامه دار باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر نطنز تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر نیز از اقداماتی که در راستای رونق، توسعه و زیبایی شهر و همچنین برنامه های فرهنگی بود حمایت کردند.
وی افزود: نطنز شهری تاریخی و زیباست و در چنین محیط هایی هنرمندان بسیاری پرورش پیدا می کنند و ذوق هنری آنها به منصه ظهور می رسد؛ آب و خاک نطنز گوهرپرور است و شرایط آب و هوایی و فرهنگی، این شهر را نه تنها در استان بلکه در کشور نمونه کرده است.
کوچه فاره خاطرنشان کرد: نطنز انسانهای تلاشگری دارد که اعضای انجمن هنرهای نمایشی نمونه ای از آن هستند و مشاهده می کنیم با پویایی خود برنامه های گوناگونی ارائه داده و توانسته اند در سطح استان مطرح شوند.
وی اضافه کرد: بسیاری از جوانان شهر نطنز به اعضای انجمن هنرهای نمایشی پیوستند و در باب مفاهیم دینی، اسلامی و فرهنگی فعالیت می کنند که انشااله خداوند بر توفیقات آنها بیفزاید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار