استراتژی سپاهان در این فصل جواب می‌دهد

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: به نظر من استراتژی سپاهان در این فصل جواب می‌دهد و این تیم می‌تواند نگاهی به قهرمانی داشته باشد و یا حداقل سهمیه آسیایی کسب کند.

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: به نظر من استراتژی سپاهان در این فصل جواب می‌دهد و این تیم می‌تواند نگاهی به قهرمانی داشته باشد و یا حداقل سهمیه آسیایی کسب کند.

امرالله سلطانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد سپاهان در اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال و تساوی مقابل سایپا اظهار کرد: به عنوان اولین بازی سپاهان و شروع لیگ خوب بود. این تیم در حال حاضر در شرایط عادی مسابقات نیست و شرایط تمام تیم‌ها به همین صورت است که یا تمام نفرات را در اختیار ندارند و یا هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: نوع بازی سپاهان می تواند امیدوار کننده باشد و با اضافه شدن ساسان انصاری و مروان حسین به تیم، می‌توانند زهر خط حمله را بیشتر کنند و با توجه به اینکه سیستم کرانچار هجومی است، سپاهان می‌تواند در آینده بازی های بهتری انجام دهد.

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد عملکرد سایپا گفت: معمولاً تیم های علی دایی جنگجو هستند و این مربی از بازیکنانش می خواهد که بیشتر بدوند و بازیکنان هم دوست دارند برای دایی فداکاری کنند که این موضوع باعث شده میزان دوندگی و تلاش این تیم بیشتر شود. اما باید تا هفته چهارم و پنجم صبر کرد و بعد در مورد شرایط تیم‌ها نظر داد.

وی ادامه داد: تیم پارس جنوبی که توانست اولین بازی خود را با یک پیروزی خوب پشت سر بگذارد، مشخص نیست بتواند تا هفته های آینده هم به همین شکل عمل کند. در کل نباید هفته های اول شروع لیگ را مورد بحث و کارشناسی قرار داد و باید اجازه دهیم تا تیم ها شخصیت فنی خودشان را پیدا کنند.

سلطانی در خصوص شرایط سپاهان افزود: فکر می کنم سپاهان جزو تیم های خوب لیگ باشد و اینکه خیلی زود گل خورده را جبران کرد نشان می دهد شخصیت تیمی و فوتبال تهاجمی و خودباوری دارد و هر تیمی نمی تواند خیلی سریع به بازی برگردد. این موضوع جزء نقاط قوت بازی بود و بازیکنان سپاهان حتی می توانستند شرایط بهتری را رقم بزنند.

استراتژی سپاهان در این فصل جواب می‌دهد

وی بیان داشت: به نظر من استراتژی سپاهان در این فصل جواب می دهد و می توانند نگاهی به قهرمانی داشته باشند و یا حداقل برای فصل آینده سهمیه آسیایی کسب کنند.

کارشناس فوتبال اصفهان در پاسخ به این سوال که تکنیک فردی بازیکنان و آمادگی آنها را چگونه دیدید گفت: سپاهان بازیکنان قابلی دارد که وقتی به شرایط ایده آل بدنی دست پیدا کنند، بهتر می توانند از مهارت های فردی خودشان استفاده کنند و معمولاً هفته های اول بدنهایشان آمادگی لازم را ندارد. سپاهان بازیکنان خلاقی دارد که نشان داده اند می توانند در این فصل خط حمله خوبی داشته باشند.

وی افزود: سپاهان در خط دفاعی هم خوب است. شاید این موضوع زیاد جلب توجه نکرد اما حضور یک دروازه‌بان جوان مانند مهدی صدقیانی می تواند شرایط این پست را برای سپاهان تضمین کند. مهدی امینی و صدقیانی دو دروازه‌بان جوان این تیم هستند که می توانند در کنار دروازه‌بان برزیلی و با تجره سپاهان، آینده خوبی داشته باشند و حضور صدقیانی در دروازه سپاهان جزو نکات مثبت این بازی بود.

سلطانی گفت: سپاهان می‌تواند در آینده یک تیم مدعی و قابل احترام باشد اما از طرفی دیگر هواداران سپاهان باید صبور باشند و به باشگاه، کادر فنی و تیم فشار وارد نکنند. به مرور زمان دید فنی تماشاگران نسبت به قبل بهتر شده و تماشاگران در تمام نقاط دنیا پذیرفته اند که هفته های اول لیگ، تیم ها شرایط آرمانی ندارند و همه افراد باید این منطق را در فوتبال بپذیرند و اجازه دهند تا تیم به شرایط ایده آل خودش دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سالی که قرار است جام جهانی برگزار شود، سپاهان علاوه بر مدعی قهرمانی بودن، چند نماینده شایسته هم در تیم ملی داشته باشد و فوتبالی پویا و تماشاگرپسند را به نمایش بگذارد. در تمام نقاط جهان فوتبال را یک جشن می‌دانند و هدف آنها این است که تماشگر از دیدن آن لذت ببرد. امیدوارم هواداران سپاهان نیز از این جشن لذت ببرند و سپاهان در این مسیر بازیکنان خوبی نیز به فوتبال کشور معرفی کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار