افزایش حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: حقوق مستمری بگیران زیر پوشش کمیته امداد افزایش داشته و این مبلغ به همراه یارانه نقدی به صورت ماهیانه توسط دولت به حساب مددجویان واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: حقوق مستمری بگیران زیر پوشش کمیته امداد افزایش داشته و این مبلغ به همراه یارانه نقدی به صورت ماهیانه توسط دولت به حساب مددجویان واریز می‌شود.
حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون افزایش حقوق مستمری بگیران بهزیستی اظهار داشت: حقوق مستمری بگیران زیر پوشش کمیته امداد افزایش داشته و به صورت مستقیم به همراه یارانه نقدی توسط دولت به حساب مددجویان واریز می‌شود.
وی با اشاره به احتساب سرانه دریافتی خانوارها افزود: هر خانوار یک نفره در گذشته مبلغ 53 هزار تومان دریافت می‌کرد که در حال حاضر این مقدار به 148 هزار تومان افزایش یافته است.
وی بیان‌کرد: سرانه دریافتی در خانوارهای 2 نفره از 60 هزار تومان به 250 هزار تومان و خانوارهای 3 نفره از 71 هزار تومان به 325 هزار تومان افزایش یافته است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان‌کرد: خانواده‌های 4نفره نیز 82 هزار تومان دریافت می‌کردند که پس از افزایش حقوق این مبلغ به 418 هزار تومان رسید و در خانواده‌های 5نفر به بالا هم مبلغ حقوق مستمری آن‌ها از 100 هزار تومان به 465 هزار تومان افزایش یافته است.
وی پیرامون تعداد خانوار زیر پوشش کمیته امداد گفت: تاکنون 88 هزار و 883 خانوار مستمری بگیر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که با احتساب خانوارهای کمک معیشت بگیر این رقم به 89 هزار و 215 خانوار افزایش می‌یابد.
شیران افزود: درحال حاضر 54هزار و 200 زن سرپرست خانوار، 39هزار و 126 خانوار که سرپرست آن‌ها فوت کرده، ‌‌یک‌هزار و 150 نفر مطلقه، 31هزار و 228 نفر ازکار افتاده، 3هزار و 473 نفر به علت بیماری‌های صعب العلاج، 2هزار و 333نفر سرپرست زندانی و یک‌هزار و 700 نفر به علت‌های دیگر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
وی در مورد برنامه‌های دهه کرامت کمیته امداد اظهار داشت: برنامه‌هایی چون آذین‌بندی مراکز فرهنگی امداد و پخش سرود و مولودی خوانی، اردوهای یک روزه و دوره‌های آموزشی ویژه دختران در آستانه ازدواج، نشست‌های آموزشی و فرهنگی با موضوع انس و الفت در خانواده و روابط والدین با فرزندان با تأسی به سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در دهه کرامت برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان‌کرد: اجرای برنامه توسط هیئت مذهبی مددجویان در قالب هئیت قمر بنی هاشم و شبکه‌های طرح فلاح، برگزاری مسابقه کتابخوانی در موضوعات مرتبط با دهه کرامت و برگزاری همایش ویژه روز دختر و شناسایی و تجلیل از دختران فعال در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دهه کرامت بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار