برگزاری همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان

سیزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان،با حضور دانش آموزان ممتاز آزمون سراسری از اقصی نقاط استان اصفهان، ۱۴ و ۱۵ مردادماه برگزار خواهد شد.

سیزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان،با حضور دانش آموزان ممتاز آزمون سراسری از اقصی نقاط استان اصفهان، ۱۴ و ۱۵ مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این همایش علمی، آموزشی، مطابق با سال های گذشته ومقارن با ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه ها و با حضور داوطلبان برخوردار از معدل دیپلم ۱۸ و بالاتر، از سراسر استان اصفهان برگزار می شود.
در سیزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، اساتید مجرب این دانشگاه به ارائه مهمترین اطلاعات مورد نیاز داوطلبان به منظور اخذ بهترین تصمیم در انتخاب رشته کنکور سراسری می پردازند.
همچنین دانش آموزان شرکت کننده در این همایش، ضمن آشنایی با محیط دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، از نزدیک با امکانات، تسهیلات و خدمات، توانمندی هاو دستاوردها و ویژگی های برجسته و برتری های این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ کشور آشنا خواهند شد.
امسال دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس خود، علاوه بر تسهیلات اعطایی سال های گذشته به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری، به دانشجویان کارشناسی جدیدالورود برخوردار از رتبه های برتر در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق)، بورس تحصیلی ویژه اعطاء می نماید.
براین اساس، دانش آموزانی که دارای رتبه زیر ۱۰۰ در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق) باشند، مقرری ماهیانه ۱۰ میلیون ریال، دانش آموزانی که دارای رتبه ۱۰۰ الی ۳۰۰ در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق)، مقرری ماهیانه هفت میلیون ریال و دانش آموزانی که دارای رتبه ۳۰۱ الی ۵۰۰ هستند، از مقرری ماهیانه چهار میلیون ریال، به مدت دوسال بهره مند خواهند شد.
سیزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برای دانش آموزان دختر روز شنبه ۱۴ مردادماه و برای دانش آموزان پسر روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه جاری در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
گفتنی است دانش آموزان ممتاز با معدل دیپلم بالاتر از ۱۸ به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور در این همایش می توانند به سایت http://daneshamooz.iut.ac.ir مراجعه و یا با تلفن ۳۳۹۱۲۷۲۲ (دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان) تماس حاصل نمایند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار